medlem-240785 Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Hei! skal da montere sportsfilter på bilen min. filteret er av typen Green filter når jeg har montert alt, så vil det se slikt ut så det jeg lurer på er, trenger jeg å koble noe til luftinntaket der framme i grillen. eller kan jeg bare la filteret være slik som det er vist på bildet? noen som har forslag ? Lenke til kommentar
Indian Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Hva er hensikten med å mate motoren med varm luft? Best effekt får du med kald luft.... Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 selvom motoren går dårligere, så får man heftigere lyd med åpenfilter Men har selv K&N filter i stock Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Å kutte ut mating av kaldluft gjør ikke noe kritisk med motoren, men du mister effekt. Rapelyden du får av sportsfilter får du nok uansett, men det hjelper jo ikke når du mister en masse effekt. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Vil det si at kit som dette er bare tull? http://www.knfilters.com/news/news.aspx?id=1998 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå