Megafon Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Noen som har erfaringer eller kjenner til noen årsaker til å bli dimittert på innrykksdagen? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Tannlege er vel et eksempel? Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Tannlegen er nok ikke den vanligste. Rygg \ fot \ hudsykdommer er visst eksempler på hva legen kan nekte en innrykk for. Ellers har man såklart de som tester positivt på narko ved søk av nark.hund \ evt pisseprøve og de som virkelig ikke vil og således greier å mase seg vekk. Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Angående narko; har noen kompiser som røyker hasj på fest. Jeg har aldri røykt selv, og prøver å holde meg mest mulig unna når de gjør dette. Men vil bikkjene merke at jeg har vært i nærvær? eventuelt skal jeg være ærlig og si at jeg har venner som røyker? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Hvis klærne dine lukter hasj, så vil de vel kunne lukte det. Da vil de gjerne få et hint om å teste deg også. Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 hmm, får satse på at det er vasket vekk da. Er så irriterende når jeg sitter konsekvent i annet rom enn de, så kommer selvfølgelig halve gjengen rett etterpå og gir meg fyllaklemmer der de forteller hvor glad de er i meg..... Lenke til kommentar
Quote Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Det kan være lurt å holde seg i et annet rom enn dem. Passiv røyking kan være noe herk. Finner dem spor etter dette i pisseprøven, så har de på en måte bevist at du har brukt hasj - selv om du bare har gjort det passivt. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 De fleste jeg hadde i troppen som dimma sa bare ifra at de ikke ville være der lengre til legen, at de ikke var motivert og ville bare dra hjem. De hadde ikke medisinsk grunn annet enn mentalt, flere av de var i veldig god form også. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 (endret) Nvm. Endret 13. august 2013 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Det kommer vel veldig ann på skaden. Er det en skade som gir deg økt risiko for å skade kneet ytterligere i overskuelig fremtid, så er Forsvaret veldig tilbakeholdne med å ta deg inn. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Altså, de tar jo inn mye mindre enn de får inn, så det burde ikke være noe problem i det hele tatt. Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Hvis klærne dine lukter det, så sier du som det er. Når jeg var på innrykk til GSV så var det faktisk en som hadde prøvd litt før og han kom inn fordi. Lenke til kommentar
jodaneida Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Dårlig hørsel er og en vanlig grunn til at folk ryker den første uken. Lenke til kommentar
Frida Person Skrevet 4. juli 2022 Del Skrevet 4. juli 2022 Hva med fysisk? Kan man dimme om man ikke når minstekrav i løping? Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 4. juli 2022 Del Skrevet 4. juli 2022 Frida Person skrev (21 minutter siden): Hva med fysisk? Kan man dimme om man ikke når minstekrav i løping? Det er ingen fysiske krav for opptak til førstegangstjeneste. Det er imidlertid fysiske krav for spesielle kurs man søker seg videre inn på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå