Newman Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Noen som har peiling på når wc3 kommer ut? en uke, tre månder, tre år? Lenke til kommentar
sof Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 tidligere erfaringer sier meg at siden betatesten er igang, snakker vi mellom 3 og 6 måneder... Hvem vet, kanskje de overgår seg selv denne gangen?! Lenke til kommentar
Shagrath Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 jeg har sett at utgivelses datoen er 31.12.02.(akersmic)tror det kommer til neste sommer igjen jeg. blizzard er mestere til å utsette sine utgivelsesdatoer :sad: men spillene blir som regel sinnsykt bra da .. gleder meg sinnsykt til world of warcraft kommer Lenke til kommentar
DuTTZi Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Warcraft III: Reign of Chaos kommer ut 25. Juni 2002. Men ettersom Blizzard er kjent for å forsinke sine utgivelser (f.eks Diablo 2) så vil jeg anta at Warcraft III kommer ut sen sommer/høst. Jeg håper at utgivelses datoen holder seg til 25. Juni. Gleder meg sinnsykt til dette spillet! Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Warcraft 3 kommer når det kommer. Et bedre svar får du ikke, datoer som har blitt annonsert nå er bare gjetninger. Alle som har erfaring med Blizzard vet at det bar er slik det er. Lenke til kommentar
Håkonm Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Synes egentlig bare at det er bra at Blizzard Ent. bruker så lang tid på Warcraft 3 jeg. For da får jo vi ett ferdig og gjennomført spill, uten mange skuffende feil, som det var i f.eks. Black & White. Men jeg tror ikke Warcraft 3 kommer til å floppe uansett. Så min oppfordring er: Stol på Blizzard ! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå