toadn Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 dette er en dokumentar som lyser frem mye med samfunne som vil få deg til og forstå hvorfor mange ting er som de er veldig spennende State Of Mind http://www.youtube.com/watch?v=i1AAuB5P-V0 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Det blir altfor tynn "teaser" å bare si noen få ord for å interessere meg - hva med å lage en liten beskrivelse eller "problemstilling" - det er så mange sånne filmklipp som legges ut, og jeg for min del gidder ikke åpne sånt før jeg er rimelig sikker på utfallet Lenke til kommentar
sprettass Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Går mye ut på kritikk mot kollektivisme og gruppetilhørlighet, særlig i forbindelse med staten. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Javel, og det bruker de neste 3 timer på ... Jeg bruker å bli mistenksom på sånne lange forklaringer, fordi at jo flere ord som brukes, jo større sjanse er det for at de som produserer disse, egentlig ikke vet hva de snakker om, men heller bruker ord satt sammen med sterke bilder, som så teppebomber hjerne min og rett og slett utsetter den for propaganda og hjernevask Vet man hva man snakker om, så trenger man veldig få virkemidler, annet enn selve "sannheten", og sannheter bruker å være veldig kortfattede, slik jeg ser det Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Jeg gidder ikke å se en 3 timer lang youtube-"dokumentar" uten videre, om trådstarter argumenterer for en sak kan jeg være villig til å lese det. AtW 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 (endret) Infowars.com, ja. Finnes det mindre pålitelige kilder? Endret 12. august 2013 av Skurupu 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå