ThErEx Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Har nylig formatert pcewn pga oppgradering til SSD. Før det fikk jeg frem alfakrøll ved bruk av alt gr tasten. Men nå får jeg den ikke frem pokker hva jeg prøver. ctrl alt funker ikke. alt gr funker ikke. shift alt funker ikke. Ikke engang alfakrøllen på on-screen tastaturet funker :S Noen som har noe anelse om hva som er galt/kan fikse problemet?? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 (endret) Du har valgt norsk tastaturoppsett i windows? I så fall, kanskje det kan være programmet Asus GPU Tweak(hvis du har det installert) som "krøller det til"? Sjekk denne tråden: http://www.diskusjon...owtopic=1453296 Endret 10. august 2013 av Uderzo Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 HAHA! samme skjedde med meg.....bytta skjermkort fra asus til msi...avinstalerte gputweak...også var plutselig @ tilbake xD... trodde det var noe feil med tastaturet mitt xD LOL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå