Atlemann Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Har en Dell inspiron 5000e hvor vifra bråker som et uvær. Dessuten stopper den aldri heller når den først har begynt. Fins det no mulighet til å bytte vifta eller få den til å kjøre litt mindre. Den har en vanvittig hvinelyd som er veldig forstyrrende. Kjøpte nettopp ny HDD (Hitachi 80gn 40GB stille!) for å få den mer stillegående, men neida! Vifta kjører på! ARGH!!!! Lenke til kommentar
fredde Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Edit: La ikke merke til kategorien tråden var postet i så svaret stod ikke i stil Lenke til kommentar
opticus Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 det er en laptop? prøv å legge inn ny skjermkort driver Lenke til kommentar
fredde Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 det er en laptop? prøv å legge inn ny skjermkort driver Ooops :oops: la ikke merke til kategorien gitt 8) Men da har jeg kanskje et tips allikavel :-) Dersom du kun bruker den til kontorarbeide og ikke spiller så mye, så kan du klokke den ner slik at den ikke blir så varm, da vil ikke vifta gå så hardt/ofte... Dersom du spiller eller trenger 100 % av CPU hastighet til enhver tid så er det ikke så mye å gjøre mener jeg. Dersom ikke hele vifta er fucka da :-( Lenke til kommentar
Boye Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Jeg posta en artikkel her for et par dager siden angående viftestøy og Centrino (Acer 803LCi for å være spesifikk). Ville tro du kunne få noe ut av dette. http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=150848 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå