Gå til innhold

Knøtt med knott

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig søtt lite knøtt, som tydeligvis ikke lar seg affisere av noen knott nei, spennedes når det går over sengetid som du skriver og det kan man vel nesten lese på øynene, selv om de også er fylt av undring på noe vis :-) Litt usikker på hva slags type tilbakemeldinger du ønsker her inne på bildekritikken, men prøver meg med å nevne en ting det går an å være litt oppmerksom på om du ønsker det. Ser at du har brukt en forholdsvis høy iso på 6400, mest sannsynlig fordi det var ganske mørkt på det tidspunktet du tok bildet og det gir seg litt til kjenne i bildet med støy, mulig du har beskjært bildet en del i tillegg og det vil nok ytterligere forsterke støyen som du ser på den måten at bildet "sprekker" opp, blir "prikkete" om det går an å si det sånn, dette ment som ett tips, men vet jo ikke om det er det du ønsker da :-)

Lenke til kommentar

Veldig søtt lite knøtt, som tydeligvis ikke lar seg affisere av noen knott nei, spennedes når det går over sengetid som du skriver og det kan man vel nesten lese på øynene, selv om de også er fylt av undring på noe vis :-) Litt usikker på hva slags type tilbakemeldinger du ønsker her inne på bildekritikken, men prøver meg med å nevne en ting det går an å være litt oppmerksom på om du ønsker det. Ser at du har brukt en forholdsvis høy iso på 6400, mest sannsynlig fordi det var ganske mørkt på det tidspunktet du tok bildet og det gir seg litt til kjenne i bildet med støy, mulig du har beskjært bildet en del i tillegg og det vil nok ytterligere forsterke støyen som du ser på den måten at bildet "sprekker" opp, blir "prikkete" om det går an å si det sånn, dette ment som ett tips, men vet jo ikke om det er det du ønsker da :-)

Hei, og tusen takk for hyggelig kommentar. Det er absolutt slike tilbakemeldinger som din jeg trenger. Som du nok har sett av bildene mine, så kan jeg svært lite om fotografering. Jeg synes dette er kjempemoro å holde på med, og har tatt mange, mange bilder. Noen har jeg til og med blitt litt fornøyd med, men mest fordi jeg har hatt flaks. Nå har jeg lyst til å "styre flaksa" mer selv, så jeg forsøker å hente inn alt jeg kan av tips og kunnskap som finnes her inne. Lærer utrolig mye av å studere andres bilder, og av kommentarene de får også. Ekstra stas er det jo når man får en kommentar selv, og med konstruktiv kritikk. Tusen takk igjen til deg :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...