Gå til innhold

Ny bærbar pc til redigering, 3d, rendering.

Anbefalte innlegg

Skjermkortet er jo fortsatt bra til tross for at det er vel snart året gammelt.

skjermkortet kom i mai

Har du hatt noe problemer med den? Blir den veldig varm når den gjør mye på en gang?

Har du brukt den til videoredigering, 3D-rendering og osv? Bare for å sammenligne, hvilke spill har du spilt og hva slags fps oppnår du på for eksempel high eller ultra high settings?

null problemer, har aldri fått den varm, bortsett fra når jeg spiller. den blir ikke ubehagelig varm. har ikke brukt den til noe redigering og jeg kan komme med litt info om spillytelsen i morra, når jeg ikke er trøtt :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvilke spill har du spilt og hva slags fps oppnår du på for eksempel high eller ultra high settings?

bulletstorm kjører i 60 fps på max, prototype 2 på ca 35, crysis på high 40 fps, dishonored på max med ca 100 fps og metro last light på normal med tesselation og physx på minimum 30 fps og opp mot 50 fps på ikke så krevende steder.

og minecraft kjører på full grafikk i 120 fps, og på minimum grafikk med 270 fps :p

Endret av 1BlueAnd1White
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg var en stolt eier av både Msi'en og Rog'en koste meg i en uke med to rå laptoper så solgte jeg msi'en :D
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=781753 - Msi
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=781358 - Rog
Jeg bruker nå Rogen til daglig litt tung fra tid til annen, men kjempe deilig å ha på universitet med helt konge Wifi nett, Det jeg likte mest med Rog er at den er hakket kraftigere og at den er litt mer gaming vennelig.
Derimot Msi'en har en perfekt løsning for kjøling med en helt råd vifte på sida isteden for begge bak som kan være litt irriterende for noen når jeg sitter i forelesning med en feit Rog og kjører en varme vift i nakken din på full pupp(hvis jeg kanskje er litt pøbel og gamer). Jeg likte også at Msi'en er litt tynnere og har et veldig stil rent design veldig behagelig å glatt.

Jeg var veldig skeptisk til Windows 8 i begynnelsen, men med Start 8 fra stardock er det helt okay:D Takk for all hjelpen folkens :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...