MorganGaming Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Hei! jeg har da laget en minecraft server, og lurer på om det går an og koble seg på utenfra. Hvis du kunne prøvet og koble deg på 31.185.24.123:25575 og rapportere tilbake her om du kom deg inn eller ikke, hadde det vært helt konge. takk Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 jeg kom inn, men kunne ikke grave Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 9. august 2013 Forfatter Del Skrevet 9. august 2013 jeg kom inn, men kunne ikke grave takk for at du tok deg tid jeg tror jeg har fikset gravinga. Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 9. august 2013 Forfatter Del Skrevet 9. august 2013 det var spawn protection hvis du bare går noen meter skal det være fikset. kan du verifisere det? Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 (endret) nå kunne jeg grave ja det var spawn protection når jeg tenker etter så visste jeg egentlig det, jeg bare husket det ikke Endret 9. august 2013 av 1BlueAnd1White Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 9. august 2013 Forfatter Del Skrevet 9. august 2013 nå kunne jeg grave ja når jeg tenker etter så visste jeg egentlig det, jeg bare husket det ikke tusen takk for hjelpen! du aner ikke hvor glad jeg er nå! du kan forsåvidt bare koble deg på og spille senere hvis du ser at serveren er påslått takk igjen! Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 (endret) Hva for noe spesifikasjoner og nettlinje har du på denne ? Jeg er bare nyskjerrig. EDIT : Jeg får bad login, men jeg har cracket minecraft. Du har nok online-mode=true ? Endret 9. august 2013 av Hobbynerden Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 9. august 2013 Forfatter Del Skrevet 9. august 2013 Hva for noe spesifikasjoner og nettlinje har du på denne ? Jeg er bare nyskjerrig. EDIT : Jeg får bad login, men jeg har cracket minecraft. Du har nok online-mode=true ? morn! jeg bruker nettlinja hjemme. 12mbps med under 30 i ping i de fleste spill. pcen min er som følgende: intel i7 2600k, 16gb ram, og 2 8600gt (650ti røyk, venter på gtx 760.) skal skru av online mode true nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå