vegeto Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 http://www.dbzdivx.com/scans/finalfantasy7...entchildren.jpg utgivelses dato er ikke satt. how sweet. er dette gammelt nytt eller Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 :o ..kult men, noen som kan oversette all teksten på bildet? Lenke til kommentar
vegeto Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 dette er da en etterfølger av ff7 det skjer 2 år etter. var det en som skrev. nå fikk jeg lyst til å spille ff7 så det gjør jeg. Lenke til kommentar
n0th1ng Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 sweet...Final Fantasy 7 er en av mine favoritt spill (topp 3 8) ) Lenke til kommentar
smelx Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Square selv sier det ikke er en film... http://www.gamespy.com/tgs2003/squareenix/...adventchildren/ Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Humm, hvorfor lager de ikke bare ei etterfølger eller følm a ? Alle hadde blitt mye gla'ere da. Hva er detta visual content tullet uansett... Sukk, jeg som gleda meg tell ff7 følm og greier 8(. Har nesten blitt lei square, alt blir bare mer og mer sugent! Lenke til kommentar
vegeto Skrevet 28. september 2003 Forfatter Del Skrevet 28. september 2003 den skulle i vert fall komme på dvd. spill ,film. samma det. det blir bra ivertfall. Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 samma det. det blir bra ivertfall Det er ikke sikkert. Jeg synes det høres ut som de setter et nytt navn på ei vanlig bilde samling . Men tru meg, jeg ER ei ff7 fan. Men detta virker som bare tull. Lenke til kommentar
vegeto Skrevet 28. september 2003 Forfatter Del Skrevet 28. september 2003 gledesdreper ! Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Hm. Gi meg en versjon hvor jeg kan drepe Sephiroth tidligere.. *hate* Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Hvorfor hater du Sephiroth så mye?!?!?! Han er den tøffeste bad guyen noen sinne jo! Man kanske bare hate Sephiroth!! Det ække lov! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 den skulle i vert fall komme på dvd.spill ,film. samma det. det blir bra ivertfall. Ihvertfall med ett så lineært spill som FF, så blir film og spill omtrent den samme opplevelsen . AtW Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 hva er dette egentlig? 60 minutter rendet ff7 materiale var det jeg fikk med meg ifra her http://www.gamespy.com/tgs2003/squareenix/...adventchildren/ . er det meningen å runne hele greia på 60 minutter så er det noe av det mest idiotiske jeg har sett når det gjelder spill. selv 10 år gamle gameboy advance spill har lenger spillbarhet . men jeg tar sikkert feil nå, det bør jo vare mere enn en time. Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Det er ikke et spill da... Det er..... TULL!!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Hvorfor hater du Sephiroth så mye?!?!?! Han er den tøffeste bad guyen noen sinne jo! Man kanske bare hate Sephiroth!! Det ække lov! den tøffeste skurken i spill er og blir Kane fra c&c Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Hvorfor hater du Sephiroth så mye?!?!?! Han er den tøffeste bad guyen noen sinne jo! Man kanske bare hate Sephiroth!! Det ække lov! Fordi han drepte jenta mi!! eh.. never mind.. *ser seg rundt og sniker ut bakveien* Men seriøst - bortsett fra det er han gørrkul, det skal jeg si meg enig i. Men hva han gjorde mot Aeris fikk meg til å grine den første gangen jeg spilte det. Kall meg hva du vil, men et bra RPG får meg tross alt til å føle med karakterene :-? og den scenen var.. veldig sterk. Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Fordi han drepte jenta mi!! eh.. never mind.. *ser seg rundt og sniker ut bakveien* Men seriøst - bortsett fra det er han gørrkul, det skal jeg si meg enig i. Men hva han gjorde mot Aeris fikk meg til å grine den første gangen jeg spilte det. Kall meg hva du vil, men et bra RPG får meg tross alt til å føle med karakterene og den scenen var.. veldig sterk. Kjønner hva du mener, grein nesten jeg og... men jeg klarte å holde meg. Men sånn er krig! Man gjør hva man må, og han måtte drepe Aeris. Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Jeg må si meg enig at den scenen er trist. Men Sephiroth eier uansett, han er den beste skurken som noen gang har eksistert i et spill, og jeg tviler det noen gang blir noen som overgår han. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Han bet godt fra seg på slutten gitt! Musikken skremte vettet av meg (for de som husker det messende koret...), og jeg tapte hele tiden, inntil jeg slo av lyden.. da vant jeg! Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Final Fantasy: Advent Children er en film med handling 2 år etter hendelsen i Final Fantasy VII. Bilder folk har sett inneholder Cloud og Sephiroth. Det er en rett-på-DVD animasjons film, samme type som den forrige Final Fantasy filmen. Japansk utgivelse er en gang i 2004. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå