Gå til innhold

final fantasy 7 film !.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hva er dette egentlig?

60 minutter rendet ff7 materiale var det jeg fikk med meg ifra her http://www.gamespy.com/tgs2003/squareenix/...adventchildren/ . er det meningen å runne hele greia på 60 minutter så er det noe av det mest idiotiske jeg har sett når det gjelder spill. selv 10 år gamle gameboy advance spill har lenger spillbarhet :lol: .

men jeg tar sikkert feil nå, det bør jo vare mere enn en time.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Hvorfor hater du Sephiroth så mye?!?!?! Han er den tøffeste bad guyen noen sinne jo! Man kanske bare hate Sephiroth!! Det ække lov!

den tøffeste skurken i spill er og blir Kane fra c&c

Lenke til kommentar
Hvorfor hater du Sephiroth så mye?!?!?! Han er den tøffeste bad guyen noen sinne jo! Man kanske bare hate Sephiroth!! Det ække lov!

Fordi han drepte jenta mi!!

eh.. never mind.. *ser seg rundt og sniker ut bakveien*

Men seriøst - bortsett fra det er han gørrkul, det skal jeg si meg enig i. Men hva han gjorde mot Aeris fikk meg til å grine den første gangen jeg spilte det. Kall meg hva du vil, men et bra RPG får meg tross alt til å føle med karakterene :-? og den scenen var.. veldig sterk.

Lenke til kommentar
Fordi han drepte jenta mi!!

eh.. never mind.. *ser seg rundt og sniker ut bakveien*

Men seriøst - bortsett fra det er han gørrkul, det skal jeg si meg enig i. Men hva han gjorde mot Aeris fikk meg til å grine den første gangen jeg spilte det. Kall meg hva du vil, men et bra RPG får meg tross alt til å føle med karakterene og den scenen var.. veldig sterk.

Kjønner hva du mener, grein nesten jeg og... men jeg klarte å holde meg. Men sånn er krig! Man gjør hva man må, og han måtte drepe Aeris.

Lenke til kommentar

Final Fantasy: Advent Children er en film med handling 2 år etter hendelsen i Final Fantasy VII.

Bilder folk har sett inneholder Cloud og Sephiroth.

Det er en rett-på-DVD animasjons film, samme type som den forrige Final Fantasy filmen. Japansk utgivelse er en gang i 2004.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...