Nacalai Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 (endret) Hey. Jeg har et par spill-servere kjørende. Og bruker bat-filer for å få disse serverne til å auto-restarte om de kræsjer/slutter å virke. Problemet er at når serverne kræsjer, kommer det opp en dialog som sier "srcds.exe har sluttet å virke." eller lignende, og må da trykke Ok/Avslutt for å lukke dialogboksene, og da først blir serverne restartet. Så det tar bort hele poenget med auto-restart script :/ Hvordan kan jeg hindre at en slik kræsj-dialog vindu kommer opp når en prosess kræsjer/stopper å virke? Har prøvd å googlet, men der var det ikke så mye å finne, kan hende jeg ikke har brukt gode nok søkeord. Takk på forhånd! Endret 9. august 2013 av nicwillu Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Blir prosessen stoppet i bat scriptet? Jeg regner med det er en prosess som auto-restart scriptet skal kjøre på nytt? Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 http://msdn.microsof...y/bb513638.aspx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå