HuskyHaugen Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Litt sent men ja, bestod !!! Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Grattis, teorien varer i 3 år? Må ta den selv har planer om lappen til våren. Må bare få tilbake den først Lenke til kommentar
HuskyHaugen Skrevet 9. august 2013 Forfatter Del Skrevet 9. august 2013 Den varer i 3 år fra du består ja! haha åja? Kommet på bakhjulet? Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Den varer i 3 år fra du består ja! haha åja? Kommet på bakhjulet? Har ikke mc lappen enda, også jeg presterer ofte å kjøre ganske fort til vanlig Så hadde jeg maks uflaks og ble tatt på fredag 125km/t i gjennomsnitt i 80 sone. M Men jeg er RAM til å sykle på bakhjulet så blir nok Super moto på meg som sykkel! Har du tenkt på hva slags sykkel du vil ha? Lenke til kommentar
HuskyHaugen Skrevet 9. august 2013 Forfatter Del Skrevet 9. august 2013 Fett! Husqvarna 510 smr Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Sjæl! Beste sykkelen i verden. Jeg hadde alltid lyst på R før, men endag så jeg han norske karen på utube som kjørte rundt på bakhjulet og da ble jeg bare forelsket i den sykkelen! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Du har bestått lappen for lett-sykkel og skal kjøre en 510? Plombere kraftig ned på effekten da? Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Du har bestått lappen for lett-sykkel og skal kjøre en 510? Plombere kraftig ned på effekten da? Tenker sikkert litt fram i tid Lenke til kommentar
HuskyHaugen Skrevet 9. august 2013 Forfatter Del Skrevet 9. august 2013 Blir 18 i mars ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå