Jonsors Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 (endret) Hei Jeg skal kjøpe meg PC fra komplett. De bygger den. Hvis jeg bestiller uten OS, hvordan får jeg PCen da? Ferdigbygget og klar for OS installasjon? Vil bare være sikker. Endret 9. august 2013 av Jonsors Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 (endret) en pc uten OS er like klar for OS installasjon som andre pc-er. Hvis du bestiller en Komplett-pc så er den ferdigbygget, men hvis du velger ut deler helt selv, eller bestiller en pc-i-deler så kommer den logisk nok i deler (skrev jeg forståelig? ) Endret 9. august 2013 av 1BlueAnd1White Lenke til kommentar
Jonsors Skrevet 10. august 2013 Forfatter Del Skrevet 10. august 2013 en pc uten OS er like klar for OS installasjon som andre pc-er. Hvis du bestiller en Komplett-pc så er den ferdigbygget, men hvis du velger ut deler helt selv, eller bestiller en pc-i-deler så kommer den logisk nok i deler (skrev jeg forståelig? ) På komplett kan man velge å konfigurere gaming PC-ene, man kan feks bytte ut skjermkort om man vil det. Man kan velge bort OS også. Hvis de ikke bygde det så hadde det hett "PC i deler", det har de allerede på siden. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 jeg vet det, det var derfor jeg lurte på om du bestilte komplett-pc eller pc-i-deler men hvis du valgte bort OS i en komplett-pc så er den like klar for OS-installering som alle andre pc-er Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Om du bestiller en Komplett-PC (ikke i deler) uten OS så får du en ferdig bygget maskin som ikke starter opp til noe. Du har altså en blank disk uten OS, drivere eller programmer. Da bare putter du i en OS-disk og installerer det selv. Hvis du vil ha Windows så er det like greit å bare kjøpe det med datamaskinen da Komplett selv tar seg av installasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå