Gå til innhold

Heia og god helg til alle sammen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tusen takk for ditt engagement på Bildekritikken Jentungen 1 :) !Det har vært fantastisk å ha deg her, velkommen tilbake...hilsen fra Terje .

Tusen takk Terje for fine ord! :) Vil også takke deg. Det har vært utrolig spennende å følge dine fuglebilder og historier. Å se og å høre om ditt vennskap med spesielt måkene har vekt min interesse og nysgjerrighet for fugler. På hvem de er, hva de er, hvordan de lever og kommuniserer. Og så har jeg blitt våken på at det finnes mange arter både vadefugler og andre, på en måte som jeg ikke var før. Og det er utrolig morsomt og berikende. Gir deg hovedskylden for at det har blitt sånn! ;) Tusen takk! Og god helg! ;)

Endret av Jentungen1
Lenke til kommentar

Ja tusen takk for koselige kommentarer og sier som Terje, velkommen tilbake Lady no 1 :)GOD HELG !!!!!!Med hilsenLeif, ja bare Leif :hmm:

Tusen Takk Leif for koselige ord! :) Setter så stor pris på dine bilder, og dine skråblikk på tingene omkring, og på dine morsomme kommentarer. Får meg alltid til å smile og bli glad!!! God helg til deg også! ;)))

Lenke til kommentar

Studerer alltid bildene dine, og de holder mål, gode bilder og oppfinnsomhet når det gjelder motiv hele tiden. Ha en god helg!

Tusen takk Thorild for hyggelig ord! Ser også alltid på dine bilder. Utrolig mange flotte landskaps og blomsterbilder, og artig å se hvor god du har blitt på fugler og sommerfugler !!! God helg! ;)

Lenke til kommentar

Det har vært en glede å bli 'kjent' med deg. Dine spontane kommentarer og tilbakemeldinger har vært med på å berike denne siden. Lykke til videre og velkommen tilbake når du savner oss.

Tusen takk Harald for koselige ord! Rart med det, synes det er mange kjente her nå, og deg har jeg jo blitt litt ekstra "kjent" med, så mye god hjelp og tips og annet som jeg har fått fra deg! Og herlig humor ;) Og så har du fått meg interessert i HDR. Savner dere allerede!!! Men greit å ta en pause nå. Det er litt sånn at "Den som løper gjennom skogen hører ikke fuglene" - så nå har jeg lyst til å senke tempo litt, bare lytte å se en stund og sanse og få med meg det som skjer.

Tror ikke jeg har hatt glede av og lært så mye noe annet sted som jeg har gjort her på Akam. Var nødt til å poste at jeg skulle ha en pause - ellers hadde jeg ikke klart å ta det. :) Følger med på bildene fremover. Ønsker deg en god helg, og tusen,tusen takk for all hjelp og alt annet ! ;)

Lenke til kommentar
Tusen takk for ditt engagement på Bildekritikken Jentungen 1 :) !Det har vært fantastisk å ha deg her, velkommen tilbake...hilsen fra Terje .
Tusen takk Terje for fine ord! :) Vil også takke deg. Det har vært utrolig spennende å følge dine fuglebilder og historier. Å se og å høre om ditt vennskap med spesielt måkene har vekt min interesse og nysgjerrighet for fugler. På hvem de er, hva de er, hvordan de lever og kommuniserer. Og så har jeg blitt våken på at det finnes mange arter både vadefugler og andre, på en måte som jeg ikke var før. Og det er utrolig morsomt og berikende. Gir deg hovedskylden for at det har blitt sånn! ;) Tusen takk! Og god helg! ;)

Tusen takk, og en veldig STOR klem til deg fra meg..godt å høre, hilsen fra Terje .

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...