VitroVine Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Bynner på Vg1 nå til høsten, og har fått et skjema som må fylles ut, og en av punktene er hvilken klasse jeg går i. Så hvor står det hvilken klasse jeg er i? Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Skolearena, du logger inn på itsLearning og trykker deg videre inn på skolearena derfra (Var i hvertfall det når jeg begynte i 1 ifjor) Lenke til kommentar
yeidof Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Er nok forskjellig fra skole til skole. Vi fikk ikke vite det før første skoledag, da vi møttes i samlingssalen og ble ropt opp i klasser. Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Samme her. Vi ble også ropt opp i klasser første dagen. Også er jeg ganske sikker på at du ikke får utdelt itslearning-passord før du har mottatt elev-pc, som er ved skolestart. Lenke til kommentar
VitroVine Skrevet 11. august 2013 Forfatter Del Skrevet 11. august 2013 Har ikke noe itslearning-passord. Tror jeg kan finne det på Vigo, men nå kommer jeg meg ikke inn der. Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Bare møt opp på første skoledag du Lenke til kommentar
yeidof Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Har ikke noe itslearning-passord. Tror jeg kan finne det på Vigo, men nå kommer jeg meg ikke inn der. Det letteste vil kanskje være å kontakte skolen. Det burde være noen tilstede på kontoret nå rett før skolestart. Lenke til kommentar
VitroVine Skrevet 11. august 2013 Forfatter Del Skrevet 11. august 2013 Bare møt opp på første skoledag du Må levere et skjema på første skoledag, og der må det stå hvilken klasse jeg er i Det letteste vil kanskje være å kontakte skolen. Det burde være noen tilstede på kontoret nå rett før skolestart. Ja, høres ut som beste måten Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 På min skole var det slik at de hang ut lister på skolen, men det er nok noe som varierer fra skole til skole. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå