Gå til innhold

MSI B75MA-P45 Feilkode 99 før BIOS? Hjelp!

Anbefalte innlegg

Har en nybygd pc fra komplett.

speks.

MSI B75MA-P45 - 1155

8gb ram 1600mhz Kingston

Core i7 3770 LGA socket 1155, eventulet 3 genrasjon??

GTX 650 1GB

Corsair cx 500

7200rm barracuda 1TB

Når jeg starter pc-en så kommer 99 helt nederst i høyre gjørne. Hva byter dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle strømkontakter er satt inn riktig, alle deler sitter riktig. satt ram i dimm 2 og 4 som manualen sier. 24pin er koblet til, 4 pin er koblet til. har til og med tatt ut skjermkortet og kjører på DVI utgang fra hovedkortet. BIOS batteri tatt ut i 20 min og inn igjen. Testa med en annen cpu. Hadde en core i5 2320 til overs og testa med den. Tenkte det kanskje kunne være feil cpu genrasjon. men det stemmer + at hovedkortet støtter både 3770 og 2320 cpu-en. står på hjemme siden. dro ut lan pci Express kortet. tenkte kanskje den sto bak det. men tok feil. IKKE noe galt med den. cpu fan ledning sitter riktig. har testa det meste. sjekka atter feilkoder i manualen, men fant ikke den koden.

Lenke til kommentar

Altså du får bare svart skjerm?

Siden du har testet med flere prosessorer så tipper jeg enten av hovedkortet er defekt(bios er ødelagt) eller at det er noe annet feil på kortet.

Ring komplett og send det i retur. Om du ikke har en bios bryter, som lar deg skifte mellom bios 1 og 2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...