Gå til innhold

MOHAA Breakthrough inst problem

Anbefalte innlegg

Jeg har problemer med å installere både Spearhead og Breakthrough pakkene til Medal of honor. Det samme skjer hver gang; Maskinen henger seg før jeg i det hele tatt får angitt installasjonsmappe :(

Etter en god stund får jeg opp en feilmelding om at serienummer ikke er gyldig. Jeg bruker btw no-cd crack...

Kan noen hjelpe meg? :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvis det har gått lang tid siden sist du installerte windows, kan det hende at det er nødvendig å re installere windows. må jeg også av og til.

hvis det er lenge siden sist du installerte windows, kan det hende at det har skjedd noe i windows som har endret noen instillinger eller slikt, og da kan det hende at det hjelper å legge inn windows på nytt eller re installere windows.

edit:

eller prøve å legge inn medal of honor på nytt, ikke expansion packen

Lenke til kommentar
Breakthrough suger.

Akkurat samme spill følelse som spearhead.. bad!  :evil:  

Eks: Hopper latterlig, kan ikke lene seg til siden når man går, ser dumt ut når man løper +++ mye feil..

Allied Assault har en mye bedre spillfølelse..

Må si meg litt enig. Selv om jeg har hatt en del timer med underholdning. Oppdraget der man skal ta stridsvogner med bombekaster holdt på å gi meg hjerteinfarkt. Ellers er spillet ganske likt de andre.
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

jo man kan installere SH og BT selv om man har crack.. har ikke noe å si

og BT er jo nesten SH2 bortsett far at man kan legge miner og en annen spill modus.

At man ikke kan leane når man går er bare en kommando i console..(husker den ikke) vet ikke om d er lov i CB matcher heller..

:grumpy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...