BadBoyBubba Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Jeg har problemer med å installere både Spearhead og Breakthrough pakkene til Medal of honor. Det samme skjer hver gang; Maskinen henger seg før jeg i det hele tatt får angitt installasjonsmappe Etter en god stund får jeg opp en feilmelding om at serienummer ikke er gyldig. Jeg bruker btw no-cd crack... Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Har du en piratkopi/fake cd-key? hvis det er saken,så er jo det sannsynligvis årsaken til dine installasjonsproblemer. og hvis ikke; så aner ikke jeg hva som er galt tbh Lenke til kommentar
Renzor_ Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Breaktrough er da ikke kommet ut enda... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Breaktrough er da ikke kommet ut enda... Hva får deg egentlig til å komme med slike latterlige påstander??? Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Så lenge du har Cracket spillet vil det ikke fungere å oppgradere. Av Pirat-messige årsaker blir .exe`n sjekket så den er korrekt verson o.l. før oppgradering. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 slike tråder burde stenges Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Tja.. Litt enig der i og for seg.. Men kommer litt ann på! Har han kjøpt spillet, så har han rett på å få hjelp. Men er enig i at dette er litt på kanten... Og uansett feilpost Men tenkte jeg ikke på før jeg svarte på den faktisk.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Breaktrough er da ikke kommet ut enda... hmm, ser da vitterlig ut som om spaceworld har fått inn en del pirat kopier da... Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 breaktrough har isåfall ligget på nett i uker allerede... kan hende det har skjedd noe med windows installeringa di.. :-? Lenke til kommentar
Renzor_ Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 breaktrough har isåfall ligget på nett i uker allerede... kan hende det har skjedd noe med windows installeringa di.. :-? windows instaleringa di? hva FA** meiner du med det? Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 hvis det har gått lang tid siden sist du installerte windows, kan det hende at det er nødvendig å re installere windows. må jeg også av og til. hvis det er lenge siden sist du installerte windows, kan det hende at det har skjedd noe i windows som har endret noen instillinger eller slikt, og da kan det hende at det hjelper å legge inn windows på nytt eller re installere windows. edit: eller prøve å legge inn medal of honor på nytt, ikke expansion packen Lenke til kommentar
notarget Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Breakthrough suger. Akkurat samme spill følelse som spearhead.. bad! Eks: Hopper latterlig, kan ikke lene seg til siden når man går, ser dumt ut når man løper +++ mye feil.. Allied Assault har en mye bedre spillfølelse.. Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Breakthrough suger.Akkurat samme spill følelse som spearhead.. bad! Eks: Hopper latterlig, kan ikke lene seg til siden når man går, ser dumt ut når man løper +++ mye feil.. Allied Assault har en mye bedre spillfølelse.. Må si meg litt enig. Selv om jeg har hatt en del timer med underholdning. Oppdraget der man skal ta stridsvogner med bombekaster holdt på å gi meg hjerteinfarkt. Ellers er spillet ganske likt de andre. Lenke til kommentar
skinner Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Uansett er Breakthrough mye bedre enn Spearhead - lengre spilletid, mer utfordring i oppdragene og designmessig bedre, dog det er nå bare min mening da :o Lenke til kommentar
Freestyler^ Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 jo man kan installere SH og BT selv om man har crack.. har ikke noe å si og BT er jo nesten SH2 bortsett far at man kan legge miner og en annen spill modus. At man ikke kan leane når man går er bare en kommando i console..(husker den ikke) vet ikke om d er lov i CB matcher heller.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå