Klossmajoren Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 (endret) Hei Alt jeg mangler for å ha e komplett stasjonær PC nå er en internett adapter! Men jeg er usikker på hvilken som vil passe best for meg. Jeg driver ikke med gaming på Pcen, kun browsing på nettet, og jeg vil heslt ha greit kjapp connection, jeg vet ikke helt hva som er forskjellen på en billig adapter og en dyr, men jeg vil ha en greit kjapp connection. Jeg har et ASUS gryphone Z87 morkort om det har noe å si! Noen som kan hjelpe meg? En rundt 300 kroner burde greie seg...? Takk for alle forslag! Skal ut å kjøpe idag, så greit om vi kommer til en konklusjon før dagen er over^^ EDIT: Så derfor kan jeg ikke bestille på nettet! Men elkjøp har jo? + mange andre elektronikk forhandlere? Endret 9. august 2013 av Klossmajoren Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Er da nettverksport på hovedkortet... Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 9. august 2013 Forfatter Del Skrevet 9. august 2013 Morkortet mit tar kun kablet nettverks tilkobling.... eller adapter! Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Er det trådløs adapter du skal ha? Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 9. august 2013 Forfatter Del Skrevet 9. august 2013 Ja, trådløs adapter, USB som plugges inn i Pcen. Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 9. august 2013 Forfatter Del Skrevet 9. august 2013 ok, nå som det er skrevet, noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 9. august 2013 Forfatter Del Skrevet 9. august 2013 Stikker ut til en butikk for å få hjelp av noen der ute Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Om den ikke skal brukes til stort annet enn surfing, kjøp en billig trådløs usb dongel. Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 9. august 2013 Forfatter Del Skrevet 9. august 2013 lol, kjøpte en til 400 xD jaja, shit happens... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå