Sleggefett Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 (endret) Etter å ha opplevd telefonen som tidvis treg og slikt bestemte jeg meg for å resette telefonen til fabrikkinnstillinger(mener å huske at det også var pga en app som nektet å funke). Etter at den var ferdig koblet jeg den til pcen og kjørte oppdatering derfra. Sitter nå med Android 4.1.2, og opplever at den er kjappere, men at den har problemer med å kjøre flere apper samtidig. I bakgrunn har jeg alltid Avast og Equalizer kjørende. Når jeg så startet Spotify for å høre med musikk, og så startet Chrome for å surfe så jeg at først Avast ble skrudd av, deretter Equalizer, deretter startet Avast, Spotify ble skrudd av, Equalizer startet, Spotify startet, Avast startet og sånn gikk det en stund, itillegg til at SwiftKey stoppet med jevne mellomrom og tilslutt ble Chrome lukket mens jeg skrev et innlegg i kommentarfeltet på Aftenposten. Forsøkte nå å avinstallere Smart Launcher for å se om den var problemet, men samme skjedde; Spotify stoppet(ikonet forsvant fra slidermenyen øverst), Avast stoppet, Spotify startet opp igjen, Avast startet opp igjen. Lurer på om jeg skal ta kontakt med selger og forhøre meg om en eventuell reklamasjon - har jeg noen sak? Den oppførte seg ikke sånn før jeg resatte den, det var kun treghet(hovedsaklig ved åpning av apper og noe under bruk). Ninjaedit; Har også sjekket utviklervalg. Den er ikke skrudd på en gang. Endret 9. august 2013 av Sleggefett Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Siden verken selger eller Sony har ansvar for noen av de applikasjonene du nevner (for unntak av Smart Launcher), så kommer du nok ikke langt. Hvis selger sender den til verksted så får du nok bare telefonen tilbake med oppgradert sw, nullstilt, testet ok. Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 13. august 2013 Forfatter Del Skrevet 13. august 2013 Det er greit nok at de ikke har ansvar for appene, men de har vel ansvar for at systemet skal fungere tilfredsstillende? Spesielt siden det fungerte FØR reset. Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 3. september 2013 Forfatter Del Skrevet 3. september 2013 Oppdatering! Har latt dette ligge en stund, men på vei hjem fra universitetet idag kom det et varsel om at det var en oppdatering tilgjengelig for min telefon. Lastet ned, installerte, og har nå brukt telefonen en liten stund(slik som beskrevet over) uten at jeg kan se at noe har restartet. YES! Godt å vite at Sony har oppdaget problemet og fikset det, den fiksen stoppet effektivt alle planer om å skaffe en Samsung Galaxy S4 Active Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå