Dr3as Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Har noen penger fra bursdag + et gavekort på komplett som brenner i lomma, og en haug med elektroniske dippedutter. Har merket at det jeg bruker mest er stasjonær pc som er ganske oppdatert, mobil, som jobben står for og nettbrett. Til info har jeg en Samsung Galaxy Pad 10.1, en Asus transformer tf101(begge disse er ganske gamle, merker at de er småtrege) og en Kindle. Det sier seg da selv at jeg skal fortsette med Android når jeg har litt penger i Apps. Jeg skal skal bruke den til er småspilling, surfing/mail i sofaen og litt media ting som netflix og streaming. Størrelse snakker vi om alt fra 7-10.1 Pris 0-4000. Hva anbefales og hvorfor? Lenke til kommentar
Halsoy Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Xperia Tablet Z? Ligger på rundt 4000 uten 3G (som du ikke trenger siden du har hotspot på smarttelefoner anyway). Ytelsesmessig er det ikke noe særlig forskjell på toppmodellene, med Tablet Z er det slankeste og letteste 10" nettbrettet akkurat nå, med mindre noen har lansert noe nylig. Batteritiden er sånn midt på treet, men skjermen er god, og den er vann og støvsikker, slik at du ikke trenger å bekymre deg for å søle cola. Subjektivt, så mener jeg det også er det nettbrettet som ser best ut akkurat nå. Og så har den IR-blaster, slik at du kan bruker nettbrettet som fjernkontroll for alt du har av utsty, om du så måtte ønske. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=791551#extra Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 9. august 2013 Forfatter Del Skrevet 9. august 2013 (endret) Jaggu, ikke en dum ide. 3G er helt riktig, det trenger jeg ikke. Eneste er om jeg kanskje burde gått for en mindre sak, og så er jeg usikker på hva jeg kan forvente meg av ytelsesforbeding fra mine gamle nettbrett med Tegra2. Endret 9. august 2013 av Dr3as Lenke til kommentar
fflex Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Personlig står det mellom Nexus 7 2nd.gen og Samsung Note 8.0. Jeg liker pennen på Note 8.0 veldig godt. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 9. august 2013 Forfatter Del Skrevet 9. august 2013 Nexus 7 2. tar det vel litt tid før kommer til Norge :\? For den er helt klart et alternativ. Lenke til kommentar
Sharizard Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 (endret) Samme situasjon som fflex. Jeg føler Nexus 7 blir litt for liten. 8" høres helt perfekt ut for meg. Multicom har visst Nexus 7 2. på lager.. http://www.multicom.no/ASUS-Nexus-7-v2-32GBe-WiFie-7-1200x1920e-1e5GHz-Quad-Core-Dual-camera-(5MP-1e2MP)e-Bluetoothe-Android-4e3-GOOGLE/cat-p/c/p10626000 Endret 15. august 2013 av Sharizard Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 15. august 2013 Forfatter Del Skrevet 15. august 2013 Tror 7" blir perfekt for meg, vil nok teste det iallefall, og prisen er ikke så stygg jeg var redd for, men må vente til komplett får inn, da det er der jeg har gavekortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå