Gå til innhold

Nytt nettbrett, hva velger man? Android

Anbefalte innlegg

Har noen penger fra bursdag + et gavekort på komplett som brenner i lomma, og en haug med elektroniske dippedutter.

Har merket at det jeg bruker mest er stasjonær pc som er ganske oppdatert, mobil, som jobben står for og nettbrett.

Til info har jeg en Samsung Galaxy Pad 10.1, en Asus transformer tf101(begge disse er ganske gamle, merker at de er småtrege) og en Kindle.

Det sier seg da selv at jeg skal fortsette med Android når jeg har litt penger i Apps.

Jeg skal skal bruke den til er småspilling, surfing/mail i sofaen og litt media ting som netflix og streaming.

Størrelse snakker vi om alt fra 7-10.1

Pris 0-4000.

Hva anbefales og hvorfor?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Xperia Tablet Z? Ligger på rundt 4000 uten 3G (som du ikke trenger siden du har hotspot på smarttelefoner anyway).

Ytelsesmessig er det ikke noe særlig forskjell på toppmodellene, med Tablet Z er det slankeste og letteste 10" nettbrettet akkurat nå, med mindre noen har lansert noe nylig. Batteritiden er sånn midt på treet, men skjermen er god, og den er vann og støvsikker, slik at du ikke trenger å bekymre deg for å søle cola.

Subjektivt, så mener jeg det også er det nettbrettet som ser best ut akkurat nå. Og så har den IR-blaster, slik at du kan bruker nettbrettet som fjernkontroll for alt du har av utsty, om du så måtte ønske.

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=791551#extra

Lenke til kommentar

Jaggu, ikke en dum ide.

3G er helt riktig, det trenger jeg ikke.

Eneste er om jeg kanskje burde gått for en mindre sak, og så er jeg usikker på hva jeg kan forvente meg av ytelsesforbeding fra mine gamle nettbrett med Tegra2.

Endret av Dr3as
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...