-kga- Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 jeg lurer på hvordan man får ting man har laga i 3d max inn i spill, lage nye folk og den slaks? Lenke til kommentar
nkrystad Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Det er fullt mulig det ja. Sjekk denne gratisversjonen fra Discreet (de samme som lager 3D Studio Max): gmax Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 28. september 2003 Forfatter Del Skrevet 28. september 2003 De gamepaks enne som er gitt ut er ikke til noen spil jeg spiller, så det hjelper desverre ikke så mye. om dewt ikke er en annen måte da? Lenke til kommentar
nkrystad Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Hvis du faktisk har lest litt på siden, så står det at programmet kan brukes til alle typer spill da... :wink: Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 28. september 2003 Forfatter Del Skrevet 28. september 2003 Hvis du faktisk har lest litt på siden, så står det at programmet kan brukes til alle typer spill da... :wink: jeg leste lit på siden dems, og for meg virka det som at man måtte laste ned en gamepak til det spille man skulle modde. og ingen av de gamepaksa jrg så var til de spelle jeg spiller. men hvis det er til alle spill. hvordan overfører man den fyren man har lage inn i spillet? Lenke til kommentar
slash Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 først må du ha en modell. så må du eksportere den til det formatet spillet du skal modde krever. noen spill krever at du rigger og animerer modellen i max, andre spill har egne editorer dette. unreal tournament 2003 har en veldig grei editor når det gjelder å få modellene inn i spillet. Hvis du henger rundt i forumene på www.polycount.com så kan mange folk der gi deg hjelp. lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå