Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Maskinen vil ikkje reinstalere

Anbefalte innlegg

I går skulle eg re installere Windows 7 på pcen etter at eg merket problemer med korleis pcen fungerte. Eg satte inn instalasjonsdisken til Windows 7 og begynte og installere. Eg fekk opp melding midt i installasjonen om at det mislykkes. Eg tok da av og på maskinen og prøvde igjen men no vil ikkje harddisken boote, eg prøvde og kjøre oppstarten behandling tingen men fekk beskjed om at den ikkje kunne fikse problemet. Så satte eg inn ein rein harddisk som ikkje hadde vert kobla til pcen før og prøvde og installere w7 på denne, men da fikk eg ikkje opp annet en at det programmet der eg kan skrive ipconfig og alle dei der kodene (glømte ka det heiter). Kannoensi meg ka som er feil med pcen? Kan det vere hovedkorte elle noe sånt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det at du fikk problemer med å boote fra hard disken etter en feilet installasjon er vel pga. at det ikke ligger et helt ferdig installert OS på den.

Prøv å legge inn Windows 7 på nytt på minnepinne (evt. en annen minnepinne) eller brenn det ut på nytt hvis det var DVD du brukte. Og test på nytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...