voidDraw() Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Æsj. Ble nesten kvalm av den skryte videon. Ikke at Xbox One blir et dårlig produket, men den skrytinga ble litt i overkant. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Så søtt, de skryter av at av/på-knappen er touch. Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Æsj. Ble nesten kvalm av den skryte videon. Ikke at Xbox One blir et dårlig produket, men den skrytinga ble litt i overkant. Det er en video laget for markedsføring, det er tradisjonelt sånn de lages 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Er markedsføring ja. Er nok der mesteparten kommer fra, men man trenger vel ikke tenke så langt for å forstå at de som faktisk jobber med produktene er stolte av de også. De har jobbet med konsollen i gud vet hvor lang tid, og sikkert fått et nært bånd. Har tro på at de aller fleste som jobber med konsollen er spillinteressert, og har en genuin interesse av å levere den beste konsollen. De har tross alt lagt sin hånd på den. Nå blir jo mye bestemt av folk i dress, og kanskje setter hindringer for de på "gulvet", men jeg tror fortsatt de som jobber med konsollene (både XB1 og PS4) vil skryte helhjertet av sin egen konsoll. Og er garantert mange av de som kjøper begge, eller bare motparten sin konsoll også. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 (endret) Pen boks, stor, svakt med ekstern strømforsyning. Fargen er bra, tøff touchknap for av/på (ikke noe nytt sånn sett), kontrolleren ser bra ut, kul eske, headsettet som følger med ser bedre ut en det som følger med PS4 Personlig liker jeg ikke Major Nelson, han er altfor ovenpå typisk amerikaner. En vaskeekte markedsførings-skrytevideo. Jaja, sånn er det jo, produktet virker bra det, spesielt for dem som er spesielt interessert i TV-biten av konsollen Endret 11. august 2013 av Selvin Lenke til kommentar
lonix Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Må være direkte flaut å sitte å pakke ut den der på video. Mtp størrelsen på boksen burde det være en smal sak å få strømforsyningen in.PS4 har mindre kabinett, sterkere HW (som jeg regner med burde utvikle mer varme og trekke mer strøm?) og alikevel klarer de å integrere strømforsyning.Har enda mareritt fra lanseringsdag utpakningen av X360 og plassering av den kolossen som fulgte med. Var redd jeg skulle sprenge sikringsskapet til hele boretslaget når jeg plugget den i første gangen. Nå er det ikke sikkert det klarer nettopp det, det viste se jo nettopp det at ms ikke klarte det med x360 i sin tid, og man fikk haugevis med RROD problemer som hadde rota si i varmeprobler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå