igy Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Hei, jeg har tenkt på å kjøpe et nytt grafikkort(Radeon 9800 pro 256 mbyte) for jeg vil gjerne forbedre grafikken på Icy Tower 1.2 når det kommer ut, jeg har hørt at det skal være hjelt sinnsyk graffikk på dette, men jeg får bare 500 fps i den vanlige icy towern med mitt gamle radeon 9700 pro, og etter det jeg har hørt er radeon helt konge i dette spillet. Og jeg gleder meg til det kommer! KOmmer jeg til å merke mye forskjell i ytelsen på dette spillet med nytt kort? (kortet skal også brukes til og spille Icy Tower 1.2 ++ at jeg kommer til å bruke word mye) Lenke til kommentar
felge Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 du kommer sikkkert til å merke en synnsyk forskjell 9800 pro Ruler ! Lenke til kommentar
jokki Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 det der var ikke morsomt. Ingen jeg gjentar ingen ser forsjell på 500 og f.eks 1000 fps i uansett hvilket type spill. jeg vet du prøver å parodiere en tråd for en stund til bake og det har blitt et par parodier men dette er overhode ikke morsomt lenger. Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Hm, tror det han egentlig vil parodiere på er at det er så mange her som er så fryktelig opptatt av om det beste kortet vil gi en tidels bedre grafikk i et middelmådig spill (f.eks cs) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå