AndersK_ Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 http://home.no.net/washup/side/index.htm gidder ikke gjøre så radikale endringer, bare bakgrunnen osv. BTW: Hva slags bakgrunn kunne ha passet? Finner ingen som passer noe serlig bra :oops: INGEN AV LINKENE VIRKER OG TEKSTEN DER ER TATT FRA www.hw.no BARE FOR OG FYLLE UT MED NOE! er designet, ikke innholdet jeg vil ha kommentarer på JO, en ting. Åssen får jeg vekk den satans irriterende stripa i midten? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 legg til bakgrunn/bakgrunnsfarge på sida, og gjør noke med overskrifta/menyen. Knall grønt på svart tok seg ikkje særlig bra ut... Hadde eg vert deg hadde eg igrunn laga heile greia på nytt (designet altså, layouten er fin) :wink: Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 Når skal folket høre etter. Vil ha kommentar på alt annet enn designet. (+bakgrunn) er designet, ikke innholdet jeg vil ha kommentarer på Sorry, litt definisjonsfeil. Ikke designet men layouten. hehe. Beklager Sa jo også at jeg ikke ville gjøre så mye med DESIGNET også. gidder ikke gjøre så radikale endringer, bare bakgrunnen osv. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 hm...hva med en svart bakgrunn og en hvit eller grønn outline på selve layouten? BTW, jeg er ikke så keen på hvit skrift på svart...du burdte kanskje revurdere falgevalget ditt...og når det gjelder selve designet kan du sikkert prøve å få det litt penere. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Asså... Den grønnfargen i logoen synes jeg er helt forferdelig. Stjerne-tingene er en custum shape-tool i photoshop, and so er Pilene, bare med litt "wind" eller noe. Synes ikke 0101010101-ene gjør seg så veldig godt.. (Må innrømme at det kan være ganske stilig noen ganger, men synes ikke de kom helt til sin rett akkurat der. Tynnere skrift, kanskje, og kanskje det hadde gjort seg om det ikke bare var 1010101 men litt variasjon (100110100001110). Du burde ha noe padding slik at skrifta ikke går helt ut i sidene. ...Altså ikke det beste jeg har sett, mennæh.. :wink: Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 28. september 2003 Forfatter Del Skrevet 28. september 2003 Ikke det beste? :-) men jeg synes det er bra. hm. hvis jeg tar og endrer på grønnfargene i logoen da? Bare tar noe hue/saturation -> colorize eller noe? Hvilken farge hadde passet bra inn? Blå kanskje? Nå har jeg endret litt på skriften og flyttet litt på skriften, så den er et par px fra sidene (brukte en tabell). Også har jeg minsket menyen litt (krympet sammen) så den er tynnere, like bred som før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå