Gå til innhold

Mogrul truer meg...

Anbefalte innlegg

Etter en lengre pause fra Skyrim, så har jeg begynt å spille det igjen etter at jeg kom over DLC'en til 50% på Steam. Og jeg koser meg å tusle rundt i en ny verden hvor jeg tar ymse oppdrag når jeg føler for det.

Men her om dagen fikk jeg rekrutert en ny steward til magikeren Neloth og det starter da noe som iriterer meg grenseløst.

Orcen Mogrul i Ravenrock kommer da bort og forteller meg at jeg skylder ham 1000 gull og truer meg... Altså personen som på egen hånd rydda Ravenrock gruve. Han som ordna Ashspawn problemet. Og flere lokale hendelser som han burde vite om.

Det burde være noen flere options her for å løse denne questen. For de som man har tilgjengelig holder ikke mål.

Å bruke intimidate for å bare betale halvparten av gjelda er latterlig. Her burde det isteden være noe sånt som :

"My dear Mogrul, you want me a simple bard from Skyrim, Officer of the Imperial Legion, Member of the Blades, Archmage of Winterholm, Slayer of Ulfric Stormcloak and his merry men, Butcherer of countless Dragons, Raider of Draugr tombs, Explorer of Dwemer ruins, Troll Slayer, a Dawnguard Vampire hunter, Thane of several villages of Skyrim, etc etc, to pay you 1000 gold that I dont owe you? Btw did I also mention Im a master of one handed weapons, Master of enchanting, restoration and conjuration, I wear heavy armor like it is silk underwear. Im also the freaking DRAGONBORN !!! "

Eller at man rett og slett etter første angrepet av utpresserene hans, kunne man ha levert oppdrags brevet til vaktene i ravenrock så de ihvertfall kunne ha gjort noe i den byen selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...