Gå til innhold

[Løst] Aleine i Kristiansand dyrepak

Anbefalte innlegg

Hei!

Eg er ei jenta som har bursdag i morgon, men ingen og feire med. Alle er opptatt med jobb og ferie andre plasser no før skulestart....

Eg lurer på om det er teit og einsamt og bestille dagspass til dyrehageni Kristiansand aleine ?

Eg lurer også på om dere veit om nokon andre plasser eg kan dra til i helgen ?:-)

Endret av aiaikæpten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Eg er ei jenta som har bursdag i morgon, men ingen og feire med. Alle er opptatt med jobb og ferie andre plasser no før skulestart....

Eg lurer på om det er teit og einsamt og bestille dagspass til dyrehageni Kristiansand aleine ?

Lurer på om dere eventuelt veit om nokon plasser eg kan dra til? :-)

Lenke til kommentar

Om du skriver alder får du sikkert med deg xx fra forumet...

For din egen sikkerhet ville jeg avtalt at gutten(e) stod på en gitt plass med et eller annet kjennetegn, slik at du kan avlyse hele driten uten å få stalkere etter deg, eller bli overrasket av en gammel gris som utgir seg for å være 17...

Lenke til kommentar

Ville egentlig ikke reist alene. Teit, nja, men ensomt kan det fort bli. Du er nå avhengig av å finne noen der du kan være med. Eller liker du ta turer alene osv. Alene der har du jo ikke mange dele opplevelsene med. + Det er dyrt. Bor du veldig langt unna Kr.Sand?! Reisen må man jo å betale.

Hadde kanskje gjort noe billigere alene, og heller gjort noe sammen med venner en anen dag. De har sikkert tid snart. Så får dere kost dere masse da, istedenfor å bruke opp masse penger på noe du kanskje ikke har mye glede av. Ca hvor gammel er du?!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...