Mazeking Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Ser litt på nettet ang basic og premium. Er det egentlig noen forskjell på selve spillkonsollene? For oss blir det å spille de nyeste mario spillene etterhvert som de kommer i single player. Lite behov for å laste ned eldre spill til gamle nintendo konsoller. Så vidt jegkan se følger den "nye" touchkontrolleren med på basic og konsollen har vel hdmi ut og ikke noe annet ræl på basic? Følger vel ikke med sensor bar og nunchucks, er dette det samme på wii som på wii U? Noen andre "feller" man må passe på med wii U basic framfor premium? Fant jo basic helt nedi 1290 på nettet. Det virker jo billig ... Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 På selve konsollen? kun farge og størrelse på internlagring. Eneste "fellen" jeg kommer på er lyden: det er ingen optisk så hvis du har en "gammel" receiver uten hdmi, ingen surround. Men dette gjelder begge versjonene. Lenke til kommentar
warioman Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 (endret) Ser litt på nettet ang basic og premium. Er det egentlig noen forskjell på selve spillkonsollene? For oss blir det å spille de nyeste mario spillene etterhvert som de kommer i single player. Lite behov for å laste ned eldre spill til gamle nintendo konsoller. Så vidt jegkan se følger den "nye" touchkontrolleren med på basic og konsollen har vel hdmi ut og ikke noe annet ræl på basic? Følger vel ikke med sensor bar og nunchucks, er dette det samme på wii som på wii U? Noen andre "feller" man må passe på med wii U basic framfor premium? Fant jo basic helt nedi 1290 på nettet. Det virker jo billig ... Forskjellen på de to konsollene er lagringsplassen, rabatt på nintendo eshop og farge. Jeg vil tørre å påstå at det er bortkastet å kjøpe basic. Ville aldri kjøpt basic om jeg skulle velge nå. Har premium selv og ville ikke valgt annerledes Endret 9. august 2013 av NinjaChrister Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 (endret) Forskjellen på de to konsollene er lagringsplassen, rabatt på nintendo eshop og farge. Jeg vil tørre å påstå at det er bortkastet å kjøpe basic. Ville aldri kjøpt basic om jeg skulle velge nå. Har premium selv og ville ikke valgt annerledes For en tåpelig ting å si. Kanskje da den kom, ja, men nå med denne prisen op snakker om koster jo premium 1200 kr mer. Det er nesten dobbel pris. Syntes du de greiene plus nintendo land er verdt 1200 kr? Endret 9. august 2013 av formkake Lenke til kommentar
Jofred Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 (endret) Jeg hadde lett kjøpt basic. De prøver å få deg til å føle at du mister noe av opplevelsen uten "premium", det gjør du ikke. edit: verdt å få med seg at nintendoland er et greit spill. Endret 9. august 2013 av Jofred Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Basic er veien å gå. Skal du laste ned mye, så må du uansett ha en ekstern harddisk, om du har basic eller premium. Lenke til kommentar
warioman Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 (endret) For en tåpelig ting å si. Kanskje da den kom, ja, men nå med denne prisen op snakker om koster jo premium 1200 kr mer. Det er nesten dobbel pris. Syntes du de greiene plus nintendo land er verdt 1200 kr? Slik jeg ser på elkjøp koster wiiU Premium 8-900 kroner mer enn basic, og siden du får rabatt på eshop, mer lagringsplass(ser ikke for meg at mer enn 32gb blir nødvendig, med mindre man skal laste ned spill ulovlig), ekstrautstyr til tablet og nintendoland, så mener jeg at premium er et bedre kjøp. Men det er min mening Endret 9. august 2013 av NinjaChrister Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 (endret) Nå har trådstarter fått svar på alle fellene iallefall. Jeg falt på Basic da rabatten og lagringsplassen ikke blir store greia siden man ikke laster ned noe særlig. (Skulle man bli ekstra interessert i det, så vet jeg at jeg trenger ekstern harddisk og 32gb ikke holder, rabatten dog er jo litt grei da, så går glipp av det) .Ekstrautstyret hadde jeg ikke behov for siden det ikke skal stå til pynt på et bord. Nintendoland var kjedelig. Nintendo og apple produkter for meg = hvit og ikke sort, og føler det er mer behagelig med hvit ramme. Så da har trådstarter 2 forskjellige meninger å gå etter og all info Gratulerer med en flott maskin når du får den Endret 9. august 2013 av Rottenspacehead Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Hei. Hvor finner man den 1290,-? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 (endret) Hei. Hvor finner man den 1290,-? Siba.no. Virker som om de har satt opp prisen igjen. Endret 13. august 2013 av Leflus Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 14. august 2013 Forfatter Del Skrevet 14. august 2013 Det var jo til pokker da!!! Jeg rakk fanken ikke å kjøre den :-( Lenke til kommentar
tratrins Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Kan man bruke en vanlig ekstern harddisk som ekstra lagringsplass? Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 (endret) Jepp. Nintendo anbefaler også noen modeller på sin hjemmeside: http://www.nintendo.com/consumer/systems/wiiu/en_na/system_external_storage.jsp?menu=general_info&submenu=wup-external-usb-devices Disse er da testet av Nintendo og fungerer garantert. Men det tror jeg de fleste eksterne harddisker vil gjøre uansett. Endret 2. september 2013 av XE800 Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Kan man bruke en vanlig ekstern harddisk som ekstra lagringsplass? nei gaar ikke med harddisk den er flash kort basert har jeg hørt. saa best aa kjope den 32gb premium. Lenke til kommentar
stiaros Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 nei gaar ikke med harddisk den er flash kort basert har jeg hørt. saa best aa kjope den 32gb premium. Om den har 5 eller 32gb har vel ingenting å si. Du må allikevel bruke en ekstern harddisk, eller spille fra disk. Lenke til kommentar
warioman Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Om den har 5 eller 32gb har vel ingenting å si. Du må allikevel bruke en ekstern harddisk, eller spille fra disk. Nei, har aldri fått bruk for en ekstern disk til wii, og kommer ikke til å få bruk for det til wiiU. Folk som hacker spill og laster dem ned på disk, ødelegger for selskap som Nintendo. Om man ikke kan kjøpe spillene å lagre dem på konsoll, la være å spill i det hele tatt. Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Hva prater du om? Du kan kjøpe wii u-spill fra eshop, men da trenger du ekstern harddisk uansett siden spillene er opptil 25gb. Er vel ingen som snakker om å 'hacke spill'. Lenke til kommentar
svenka Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Jeg snakket med en spill ekspert i går og han nevnte blant anna at BASIC går ut av drift samtidig som at premium blir billigere Lenke til kommentar
Liteg0 Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 (endret) ser ikke for meg at mer enn 32gb blir nødvendig, med mindre man skal laste ned spill ulovlig Dummeste jeg har hørt. På PCen min har jeg nesten 1 TB med lovlige spill installert som bare er ca. halvparten av alle spillene jeg eier. 32 GB holder ikke litt engang om du har planer om å bruke eShop, er nesten nødt til å investere i en ekstern harddisk. Jeg skjønner ikke hvordan du kom fram til en så absurd påstand. Det er rett å slett fornærmende. Endret 22. september 2013 av psychotim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå