Gå til innhold

Guide: Slik kan du ha samtaler på Internett ? toppsikkert (Ekstra)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså, dette er linker til kritikk som er rettet mot cryptocathttp://tobtu.com/decryptocat.php

Sjekk også kildekoden til Cryptocat. Det er kanskje noe av det verste jeg har sett. Mesteparten ligger i core/cryptocat.js, og forretningslogikk og presentasjon er rotet sammen i en forferdelig grøt.

Det er også 0% testdekning. og de har vist at de både ikke forstår kryptering, nøkler eller selv hva et byte-array er, så styr unna.

Jeg tror bitmessage er veien å gå fremfor cryptocat.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hei!

Takk for innspill, jeg har nå oppdatert førstesiden av saken for å reflektere dette. Tanken er egentlig å gi nybegynnere en myk start med Cryptocat, før man avanserer videre når tankegangen om å kommunisere sikkert har satt seg.

Lenke til kommentar

Problemet er ikke å finne trygge "metoder" og prate på. Problemet er å få de du prater med til å bruke dem.

Å bytte fra Skype til egen server på TS3 er ikke så vanskelig, men maange liker Steam chatten. Vet ikke hvor usikker den er tho.

Lenke til kommentar

Hvis du ikke abonnerer på Ekstra, går det 7 døgn fra du leser en ekstra-sak til du kan lese en på nytt, eller er det én ekstra-sak i uken hvor uken slutter på søndag og starter på mandag?

Hei

Det går 7 døgn, vi følger ikke kalenderuken. Vi deler iblant også saker på Facebook, disse teller ikke på kvoten din.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...