Konto brukes ikke Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Langtransport må vel være ypperlig? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Jepp skal ta en nærmere prat med nav, skal gå i tenkeboksn for å ta det riktige valget fremover:) Veldig godt valg. Det er alltid en god ide å tenke nøye før en velger! Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Du kan skaffe deg en bondegård på landsbygda med noen husdyr eller en gamme inne på Finnmarksbygda langt fra folk der du kan drive med reindrift. Da har du litt å henge fingrene i... 1 Lenke til kommentar
Pretorian99 Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Mobilvekter på natta. Eventuelt avisbud/kjøre bakevarer Kjøre rundt fra objekt til objekt. Hvor sosial en vil være er opp til en selv. 1 Lenke til kommentar
OPL Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Jeg hadde en sommerjobb som postbud en gang. Da kjørte jeg rundt aleine på natta, ble ferdig på 2 timer på en 3 timers rute, dro hjem å koste meg resten av dagen. Tjente ganske bra også. Lenke til kommentar
( ) Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Jeg aner ikke i hvilken grad det ennå finnes jobber innen dette, men noe sånt som skogvokter burde kunne ligge innenfor spesifikasjonene... Man må selvfølgelig rapportere til sjefen med jevne mellomrom, og man kan regne med å ha litt å gjøre med de som skal hugge tømmer (og, evt, plante trær), men sånn som jeg har (mis-)forstått saken, er hoveddelen av jobben rett og slett å holde oppsyn med skogen, og å foreta forskjellig vedlikehold i den sammenheng... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Når så mange eksempler her innebærer kontakt med kunder og diverse andre, så må jeg nesten foreslå flygeleder på approach (de sitter som regel helt alene i motsetning til de som sitter i tårnet). Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Som tidligere nevnt er jeg veldig sikker på at nattvakt innen vaktbransjen kan være veien å gå. Det finnes kunder som betaler vaktselskaper for å vokte bygg uten andre mennesker om natta, eller du kan kjøre en rute der man kommuniserer lite med andre mennesker. 1 Lenke til kommentar
EchoMaker Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Slår et slag for lokfører/togfører. Jeg kan gå hele dager på jobb uten å snakke med andre annet enn det nødvendige for å overta toget ("Seks bra vogner, bra linje. God tur.") 1 Lenke til kommentar
Marillion Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Heiskontrollør/montør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå