AnonymDiskusjon Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 (endret) Hei, noe veldig merkelig har skjedd med meg det siste halvåret. Har rett og slett stoppet å føle diverse greier som sult. Så jeg glemmer det bare helt av i 10 timer da jeg først merker at det gjør vondt i magen. Er på en måte det samme med hørselen min. Merker ikke direkte at jeg har musikjen min høy. Men at jeg plutselig får skikkelig vondt i ørene. Hva i alle dager forgår? Endret 9. august 2013 av L4r5 Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Siste halvåret? Seriøst? Og det faller deg ikke inn at det kan være litt alvorlig? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Folk disse dager gitt... Lege. Sporenstreks. Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Svar på følgende: Alder: vekt: ernæringsstatus: tidligere lidelser/sykdommer: virke: sivilstand: livstil (aktivitetsnivå): Bruker du narkotika, legemidler, alkohol eller andre organiske/ikke-organiske stoffer med hensikt å fremkalle rus? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå