myreværingen Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1498560&hl=&fromsearch=1 her er problemet mitt kommet tilbake. Har fått det 4-5 ganger i løpet av de 4 siste månedene. Har funket til nå å bare skifte plass på RAM-brikkene. Men nå kommer jeg meg ingen vei. Hva er det som kan være defekt? Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Siden det har vært RAM feil tidligere, prøv med 1 og 1 rambrikke i forskjellige slots, kan være HK som tuller hvis brikkene fungerer, men siden du har hatt samme problem hver måned som du skriver regner jeg med at de har en sammenheng. Lenke til kommentar
myreværingen Skrevet 9. august 2013 Forfatter Del Skrevet 9. august 2013 Siden det har vært RAM feil tidligere, prøv med 1 og 1 rambrikke i forskjellige slots, kan være HK som tuller hvis brikkene fungerer, men siden du har hatt samme problem hver måned som du skriver regner jeg med at de har en sammenheng. jeg har prøvd alle forskjellige posisjoner med RAM brikkene Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Du sier jo selv at det er noe muffens med RAM brikkene dine. Se å få tak i noen nye du kan teste med og se om det fungerer da. Om ikke så er det mulig noe med hovedkortet ditt. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Har akkurat samme problemet, og må nappe ut en rambrikke for å få liv igjen. Jeg har og Kingston RAM, og etter å hatt lignende problemer med en del maskiner på jobben (også med Kingston RAM) så vil jeg anbefale deg å prøve noen andre brikker. Blir aldri mer Kingston på meg iallefall. 1 Lenke til kommentar
myreværingen Skrevet 12. august 2013 Forfatter Del Skrevet 12. august 2013 Har akkurat samme problemet, og må nappe ut en rambrikke for å få liv igjen. Jeg har og Kingston RAM, og etter å hatt lignende problemer med en del maskiner på jobben (også med Kingston RAM) så vil jeg anbefale deg å prøve noen andre brikker. Blir aldri mer Kingston på meg iallefall. Ok, skal fikse ny RAM, blir iallefall ikke kingston >_> Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Kan jo selfølgelig ikke love at det er det som er feil i ditt tilfelle, så jeg ville lånt meg noen brikker å testet litt før jeg kjøpte nye. Lenke til kommentar
myreværingen Skrevet 14. august 2013 Forfatter Del Skrevet 14. august 2013 Kan jo selfølgelig ikke love at det er det som er feil i ditt tilfelle, så jeg ville lånt meg noen brikker å testet litt før jeg kjøpte nye. Jeg bor liksom ikke på en tettbebygd plass, så det e litt vanskelig å finne folk som har samme type ram :s Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 DDR3 ram er relativt vanlig etterhvert... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå