Roar Kneppen Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Svart Drongo med bakgrunnstøy Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Svart Drongo? Hvor i verden finner man slike skapninger? Det er bra zoom på linsa di. Med mitt utstyr på den avstanden hadde det vært en liten sort flekk inne i buskaset. Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Glemte å si: Fuglens detaljer kommer godt frem i bildet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. august 2013 Forfatter Del Skrevet 9. august 2013 Glemte å si: Fuglens detaljer kommer godt frem i bildet. Jeg burde vel fått med at bildet er tatt fra min balkong i Goa i India der jeg tilbringer vinterhalvåret av helsemessige årsaker etter anbefaling fra leger og har fulgt rådet de siste 16 år. Jeg kan for øvrig godt anbefale den oppgitte linsa. Roar Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Jeg burde vel fått med at bildet er tatt fra min balkong i Goa i India ... Jeg kan for øvrig godt anbefale den oppgitte linsa.Roar Goa i India, det var der jeg traff hun som nå er min kone og mor til mitt barn. Jeg er på utkikk etter en ny linse i disse dager, så dette tipset skal jeg sjekke ut nærmere. Tar en tur til en fotoforretning neste uke. Var og tittet denne uka, men bestemte meg for å holde hodet kaldt og sjekke flere linser og priser før kjøp. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Ble jo bra dette. Linsa er sterkt anbefalt. Ønsker meg en slik selv men da må jeg vel bli ungkar. Støyen tilfører ikke akkurat bildet noe positivt så den bør du vel fjerne. Selv ville jeg ha valgt en større blender og lavere iso men det er meg. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Synes det var flott til tross for støy -ble en litt blanding av maleri og foto. Nydelige varme farger ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg