Snipershot Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Skal ha ny stol da min gamle har forfallt til et nivå som er ubehagelig å sitte i. Den jeg har nå er en ikea Markus. Båndet som gir støtte i lavryggen røk ganske fort i den og nå virker ikke lenekontrollen så jeg sitter på tuppen eller lent helt bak. Ser helst etter en stol under 1500 med god ryggstøtte, komfortabel armlene er et pluss. Jeg tilbringer en god del av dagen min i kontorstolen så kvalitet og komfort er et must, gi gjerne advarsel om du har hatt dårlige erfaringer med en stol. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Markus har 10 års garanti. Så finn fram kvittering eller bankutskrift som gjør at du kan sannsynliggjøre kjøpet ditt. Lenke til kommentar
Snipershot Skrevet 9. august 2013 Forfatter Del Skrevet 9. august 2013 (endret) Har verken kvittering eller bankutskrift. Ble betalt for i et felles innkjøp til et kollektiv hvor vi gjorde opp mellom oss i etterkant. Edit: som sagt har jeg også liten interesse av ny av samme type på grunn av hvor raskt lavrygg støtten røk. Edit2: Vurderer denne, er det noen som har noen erfaringer med denne stolen? Eller generelle erfaringer med skeidar? Hvilken rettigheter har man om stolen går i stykker? Hvordan er forventet levetid på kontorstoler i forhold til reklamasjon om den slutter å fungere om man har den retten på kontorstoler? Endret 9. august 2013 av Snipershot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå