svartoksen Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Ved et anrop hører jeg at tlf ringer som normalt, men jeg eller den som ringer meg kan ikke høre noe. Det samme er problemet motsatt, når jeg ringer til noen. Ellers har jeg full dekning, får sendt og mottatt SMS, MMS o.l. Dette problemet hadde jeg både de siste dagene jeg hadde Telenor og nå som jeg har byttet til OneCall. Har kjørt "hard reset" på tlf uten at det hjalp. Håper noen skjønner hva jeg mener og kan hjelpe meg. På forhånd tusen takk for svar! Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Kompis av meg hadde samme problem, virker som det er en kjent feil i hovedkortet i S3 i følge google, den må nok sendes inn på reparasjon. Men før det, prøv å stikk i noen ørepropper, og se om hører noe da. Lenke til kommentar
svartoksen Skrevet 11. august 2013 Forfatter Del Skrevet 11. august 2013 (endret) Takk for svar. Hører fortsatt ingenting. Hvor leste du det om feil på hovedkortet? Kan jeg kjøre dette som en reklamasjons-/garantisak? TLf. ble kjøpt i juni 2012. Takk for svar! Endret 11. august 2013 av svartoksen Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Samme skjedde med telefonen pappa hadde han leverte den inn og fikk ny men vi oppdaget dette samme dag som han fikk den. Er det lenge siden du fikk telefonen ? Det er jo en reklamasjonsfeil får det går ikke ann og fysisk ødelegge telefonen så slike ting skjer. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Det er jo en reklamasjonsfeil får det går ikke ann og fysisk ødelegge telefonen så slike ting skjer. Åjo det går helt fint an å fysisk ødelegge telefonen slik at slike ting skjer. Væskeskadet eller slagskadet mic og høyttaler, og/eller jack-inngang kan føre til slike feil. I tillegg er det noe festlige filter og andre komponenter på hovedkort som kan bli ødelagt slik at samme feilsymptom oppstår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå