879897 Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Sist helg havnet jeg i sengen sammen med en mann jeg har flørtet en del med tidligere. Det skjedde på en fest og var vel ikke så uventet. Jeg ble ganske overasket over hvor god han var i sengen. Han tok full kontroll , og det digger jeg. Samtidig som jeg liker å ta kontroll selv. Det ble rett og slett ett veldig bra ligg! Men! noe irriterer meg litt. Jeg kom med denne mannen 2 ganger i løpet av ett ligg, noe som er max for meg.. Men under ligget så spurte han om jeg virkelig kom eller om det var fake?? wtf? Det gjorde jeg ikke! hva kan det bety? at det hørtes falskt ut? Vi hadde begge drukket en del, men vi var ikke drita. Senere gidde han meg komplimenter om at jeg var ganske god i senga. Når dere gutter gir oss komplimenter om hvordan vi er i senga, mener dere det? Har så lyst til å ligge med han igjen, men etter alt dette blir jeg litt usikker... Lenke til kommentar
Populært innlegg 1245112654122755325882462 Skrevet 8. august 2013 Populært innlegg Del Skrevet 8. august 2013 Skreik du som en hval som døde langsomt? 15 Lenke til kommentar
Populært innlegg Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 8. august 2013 Populært innlegg Del Skrevet 8. august 2013 .............. Når dere gutter gir oss komplimenter om hvordan vi er i senga, mener dere det? .................... Vi i guttestyret er ikke helt enig om vi mener det eller ikke. Vi har til dags dato ikke klart å komme til en enstemmig beslutning. 41 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Vi i guttestyret er ikke helt enig om vi mener det eller ikke. Vi har til dags dato ikke klart å komme til en enstemmig beslutning. Ah, shit, glemte å møte opp til forrige avstemning... Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 By bruker, To poster. Begge om at du traff en kar. Jaså. Rare spørsmål. Hvorfor så liten tillit til deg selv? Sier en mann noe positivt, så skal du ta det positivt. Han vil ha sex med deg igjen. Høyst sannsynlig. Klem. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Han var opptatt av hvordan du også hadde det. Det er sikkert derfor han er så god i senga. 2 Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Jeg fikk min eks til å komme 7 ganger på det høyeste. Jeg måtte jo spørre om hun faket det da. Hovedsaklig fordi jeg var så overrasket. Kanskje han aldri har truffet en jente som får multiorgasmer (eller en som kommer i det hele tatt)? Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Jeg fikk min eks til å komme 7 ganger på det høyeste. ...ikke så veldig imponerende... eller vent, hvor langt varte det forholdet? 1 Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 ...ikke så veldig imponerende... eller vent, hvor langt varte det forholdet? 9 måneder og 14 dager. Endet for 16 dager siden. Lenke til kommentar
Berthelsen Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Jeg synes det er leit at han under ligget spurte deg om noe så dumt. Det ødelegger jo stemninga helt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Men! noe irriterer meg litt. Jeg kom med denne mannen 2 ganger i løpet av ett ligg, noe som er max for meg.. Betyr det at du nekter plent å komme for tredje gang eller fjerde gang? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Ein av fire kvinner svarte i ei undersøking at dei alltid faket orgasme, så spørsmålet treng ikkje kome heilt frå det blå. Kanskje han har vore borti kvinner som gjorde det tidlegare. Problemet her, etter mi meining, er at du lagar ein stor sak av noko som ikkje er ein sak. Han spurte sannsynlegvis for å vere grei og ha ein åpen dialog, som evt. kan gjere sexlivet betre. 3 Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 (endret) Det var kanskje usikkerhet hos han fra tidligere erfaringer som fikk han til å spørre. Vi gutter blir usikre vi også, vet du. Men det er allikevel en idiotisk ting å spørre om, og særlig midt i akten. Endret 10. august 2013 av Saft Suse 1 Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Jeg fikk min eks til å komme 7 ganger på det høyeste. Jeg måtte jo spørre om hun faket det da. Hovedsaklig fordi jeg var så overrasket. Kanskje han aldri har truffet en jente som får multiorgasmer (eller en som kommer i det hele tatt)? For en sammentreff da, igår kom dama 7 ganger, ingen fake orgasme, å ja, vi har vært sammen leeeenge. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 (endret) For en sammentreff da, igår kom dama 7 ganger, ingen fake orgasme, å ja, vi har vært sammen leeeenge. En eks av meg kunne komme gang på gang, 16 orgasmer er det meste jeg kan huske hun sa Endret 14. august 2013 av Leo_ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 det høres da ut som den rene "svinestien" .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå