Weeb91 Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Kunne tenkt meg å starte en liten diskusjon rundt NZXT's nyeste kabinett, Phantom 530. Har veldig lyst å kjøpe dette når jeg får tid (er inne i førstegangstjeneste i HMKG for øyeblikket) Flere som vurderer dette kabinettet, eller har erfaringer fra tidligere kabinett fra samme produsent? Har også lyst å montere vannkjøling etter hvert, vil det bli mulig? Link til produsentens hjemmeside med produktinfo: http://www.nzxt.com/product/detail/134-phantom-530.html 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 NZXT bruker en del plast, så vær forsiktig, men utenom det, knall kabinetter! Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Har bestilt et hvitt kabinett, samt blåe vifter og katoder. Gleder meg vilt til det kommer Ubekreftet levering til Komplett i morgen. Vurderte også å bestille "sleeved"-kabler til Corsair-psu'en min, men er usikker på om jeg skal ta hvite, blå eller sorte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå