Gå til innhold

Hjelp til valg av komponenter

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Anbefalte innlegg

Okei, da vet vi det!

Noe annet jeg lurte på var GPU.. Han skal game BF4, så han må ha et kort som kan kunne takle det på ultra, eller very high. Han har lyst på et Nvidia kort. Er det noen GTX kort du kan anbefale, som ikke går alt for mye opp i pris?

MSI er bra... Endret av kalleklovn12
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Hmm.. BF4 spesifikasjonene mener han trenger 3 GB vram.. Men nå er det veldig få Nvidia kort som kommer med det, slik jeg forstår det.

Skal videreformidle dette.

Er det et must eller anbefalt? I såfall synes jeg synd på alle stakkarene med 780-.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Det er vel anbefalt.,mine 670 2gb takler betaen strålende.

Nettopp. Har 780 og taklet betaen strålende men selve betaen bugget seg for meg, lol :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Du som har litt peiling; vil det kortet kjøre BF4 på ultra (med en FPS som er god)?

MSI 770 Lightning klarer fint å håndtere BF4 på ultra settings uten problem med en god fps ja. Ellers er det bare til å klokke det litt dog skal være meget høy klokk på kortet fra før så burde ikke være nødvendig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

MSI 770 Lightning klarer fint å håndtere BF4 på ultra settings uten problem med en god fps ja. Ellers er det bare til å klokke det litt dog skal være meget høy klokk på kortet fra før så burde ikke være nødvendig.

Den er grei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...