Gå til innhold

Sony Vaio Pro 13-wifi problemer?

Anbefalte innlegg

Hei!

Håper noen på forumet her kan hjelpe meg med svar. Leser på nett at mange opplever wifi problem med denne pcèn. Er dettte problemet løst nå og er rekkevidden god? Mitt andre spørsmål er om den har widi? Vurderer å kjøpe den på sony.no. Jeg har mulighet nå å kjøpe denne pcèn med 256gb ssd og 8 gb ram til litt over 8000 kr hos sony. Er det ein god deal? Men som sagt hjelper dette lite dersom wifi faller ut hele tiden.

Takker for alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://community.sony.com/t5/VAIO-Hardware-Networking/New-Sony-Vaio-Pro-Wifi-Issue/td-p/143557

Jeg ville ha stått over.

Sony har sikkert også wifi antennen inne, nede i maskinen istedet for i skjermen øverst. Det er tilfellet på min 13" Lenovo Yoga som heller ikke har superbra wifi reception (men den har ikke n , og ramler ikke ut).

Men utfra sony community tråden på 23 sider linket til over er det fremdeles mange som returnerer maskinen pga dårlig/ustabil wifi som er vesentlig for bruken.

Lenke til kommentar

Fra notebookcheck sin test:

Intel's Wireless-N 7260 (b/g/n) adaptor cannot really convince us, the range is not even 15 meters (~49 feet). The Vaio Duo 13 (Broadcom adaptor) had the same problems maintaining the connection in this environment (indoors and outdoors).

Så dette virker å være et generelt problem for modellen.

Lenke til kommentar

Takk for svar så langt. Pcèn ser utrolig flott ut, men siden jeg kun bruker pc over wifi ser jeg for meg at denne pcèn kan bli et mareritt. Jeg har tidligere i sommer levert tilbake en Asus Vivobook med lignende problem. Se link under:

http://www.expert.no/baerbarpc/asuss550cbcj101htouchlaptop/p/9962/

Ble fortalt av selger at det var et kjent problem. Gleden av ny pc gikk over til frustrasjon m.m.

Dersom andre her på forumet opplever sony pro med wifi problemer eller ikke, setter jeg pris på flere kommentarer.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...