AnonymDiskusjon Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Hei Jeg har møtt en gutt som jeg liker ganske godt. Vi har hatt sex en gang tidligere. Det gikk over all forventning! Og nå kan ikke jeg få nok av fyren. Han er så sinnssykt deilig, fin og ikke minst super snill! Han flytter til en annen by så jeg vet det ikke kan bli noe, men vil så gjerne møte han en gang til før han reiser. Så det jeg lurer på nå er om jeg kan spørre han rett ut, om han vil komme til meg i helgen?? Vi har snakket en del om å møtes igjen men har aldri passet. Hva syns dere gutter om jenter som tar initiativ og som ikke er redd for å gå for det hun vil ha? Vil ikke virke desperat heller. Er også litt redd for å virke lett på tråden?? For det er jo på en måte sex jeg er ute etter, siden det ikke kan bli noe mer. Trenger svar fra dere gutta!! Anonym poster: 64b76bb0ecb53fb6fcfb2f9479ad2615 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Jenter/kvinner som vet hva de vil ha er bare flott. Men fyren vet jo du er lett på tråden fra før, så ... 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 er bare å kjøre på. si det som det er, og ta svaret du får tilbake med respekt, enten det blir ja eller nei. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Prøv å ikke være lett på tråden når hormonene dine går haywire. Mange blir jo lett veldig forelska. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Bedre å være modig enn å være snodig. 6 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Gi gass, si det som du er, det kan veldig godt være han tar det som et komplement Lenke til kommentar
Vice Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Tja, om du klarer å holde det hele på avstand og kun begrense det til sex, så kjør på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå