Jentungen2 Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Flø landskap Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 (endret) Tåler meget godt å sees i full størrelse , dette ja! Flott med de bølgende linjer(veien) innover! Muligens heller bildet svakt mot hø....?, eller blir jeg lurt av bilen ... edit: mot ve. mente jeg egentlig.... Endret 8. august 2013 av smort1 Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 8. august 2013 Forfatter Del Skrevet 8. august 2013 (endret) Takk for kommentar Svein, ikke godt å si om det kanskje kan være litt skjevt, har prøvd å vatre horisonten på veien til høyre for bilen utifra gridmaskene i beskjæringsverktøyet i LR på V2, men synes det ble ganske likt V1, så litt usikker her :-) Endret 8. august 2013 av Jentungen2 Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Et uvanlig komponert landskapsbilde, men det fungerer. Fin skarphet og dybden er også god. Mvh Melvin Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Fin dybde i bilde. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 8. august 2013 Forfatter Del Skrevet 8. august 2013 Takk for det Melvin, interessant å høre Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 8. august 2013 Forfatter Del Skrevet 8. august 2013 (endret) Fin dybde i bilde. . Takk for kommentar Kai Petter Endret 8. august 2013 av Jentungen2 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Takk for kommentar Svein, ikke godt å si om det kanskje kan være litt skjevt, har prøvd å vatre horisonten på veien til høyre for bilden utifra gridmaskene i beskjæringsverktøyet i LR på V2, men synes det ble ganske likt V1, så litt usikker her :-) Jeg mente ev. at det heller mot ve. (Rettet i posten min...) Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 8. august 2013 Forfatter Del Skrevet 8. august 2013 Jeg mente ev. at det heller mot ve. (Rettet i posten min...) . Hehe, fort gjort å bytte, det veit jeg alt om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg