Cell_v14 Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 jeg har kjøpt en Maxtor DiamondMax plus 9 80gb, har koblet den til og alt, starter windows, installerer drivere SER IKKE HARDDISKEN!!! Lenke til kommentar
snoopafella Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 har du opprettet partisjon på den da? Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 Hvordan gjør jeg det da??? jeg ser ikke hardisken på *min datamaskin* mappen engang Lenke til kommentar
snoopafella Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 med et program som heter partition magic eller du kan gjøre det ved å boote på win-xp cd`en si at du skal installere windows og så opprette partisjon(er) der og så avbryte etter du har opprettet perisjon(er), re-boot på vanlig måte og formater via windows. ikke formater via win-xp cd`en for da vil den automatisk installere windows etterpå uten at du kan avbryte og du får 2 windows installasjoner. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 control panel -> administrative tools -> computer managment -> diskmanagment. Der finner du den, og der kan du opprette partisjoner. Så må du vel reboote for så å formattere den. Trenger ikke win cd eller partition magic Lenke til kommentar
Fortius Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Start - Kjør - "diskmgmt.msc" Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Control Panel -> Administrative Tools -> Computer Management -> Storage -> Disk Management -> Partisjoner og Formater HDDen din ! Trenger ikke noe Windows-CD eller Partition Magic. :x Lenke til kommentar
notarget Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Start -> Kjør -> %SystemRoot%system32compmgmt.msc /s Så velger du Diskbehandling -> Høyreklikk på disken din -> Formater Lenke til kommentar
notarget Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Start -> Kjør -> %SystemRoot%system32compmgmt.msc /s Så velger du Diskbehandling -> Høyreklikk på disken din -> Formater Lenke til kommentar
snoopafella Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Mye kjappere go mindre stress det ja. Da har jeg lært no nytt i dag også.(ser visst ut som alle kan dette trikset utenom meg) :oops: Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 Hmm, jeg ser jo bare at den er på 32gb ikke 80gb!!! :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå