Korporal Kranium Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Så dum som man er, skal man sette på effekt-økningen med engang alt er ferdig. Trenger ikke kjøre 217836187326km/t selv om du har litt effekt vet du, morro med greit pådrag selv om man ikke kjører så fort, det er min erfaring iallefall. Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 9. august 2013 Forfatter Del Skrevet 9. august 2013 Trenger ikke kjøre 217836187326km/t selv om du har litt effekt vet du, morro med greit pådrag selv om man ikke kjører så fort, det er min erfaring iallefall. Nei, men nå er det vell strengt tatt vanskelig å holde seg i 100 over alt når du har så ekstremt mye mer å gi på. Men skal bruke hodet fremover og ikke kjøre i 100 og helvete i en sone som er farlig med den farten. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Nei, men nå er det vell strengt tatt vanskelig å holde seg i 100 over alt når du har så ekstremt mye mer å gi på. Men skal bruke hodet fremover og ikke kjøre i 100 og helvete i en sone som er farlig med den farten. Hehe, høres bra ut Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Vet at dette lett kan gjøres med moped når man bare har byttet effektanlegg bl.a, men tror du ikke Statens Vegvesen har kontroll på at du har byttet hele sylinderen + mer? Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 9. august 2013 Forfatter Del Skrevet 9. august 2013 Vet at dette lett kan gjøres med moped når man bare har byttet effektanlegg bl.a, men tror du ikke Statens Vegvesen har kontroll på at du har byttet hele sylinderen + mer? Nei. Det er effekt dem tester. Effekten stemmer men har plombert ned hele sykkelen nå. Derfor skal man framvise at dem tok feil på en annen tralle. Sykkelen ser helt lik ut som den gjør, bare at den er plombert ned. Dessuten står det 125cc på 270 sylinderen fra fabrikk. Så skjønner ikke hvordan dem skal merke dette? Jeg skal ihvertfall prøve, fordi 4200 er mye penger. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 (endret) Er vel bare å prøve, men selv ville jeg nok bare tatt boten, for du har ekstremt med flaks i denne situasjonen. Du bør også huske at ingen ved Statens Vegvesen er naive eller idioter. Med 125cc gjør vel sykkelen ca. 15 hk? Greit nok at maskinen kan regne litt feil, men alle vil forstå at det skurrer når de kommer til å måle 15 hk istedet for 54 som du tidligere hadde. Men om de ikke har noen håndfaste bevis på juks, så er det vel ikke så mye de får gjort. Endret 9. august 2013 av Vertical^ Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Jeg skal ihvertfall prøve, fordi 4200 er mye penger. Holder du deg til fartsgrensene også heretter, så vil det bli sikrere for deg og alle andre, samt hvis 4200 er mye for deg, så bør du vel også ta hensyn til det. Alle som har kjørt sykkel vet hvor lett den går opp i hastighet og at det er deilig å dra på, men vi fleste tar hensyn til sikkerheten. Finn deg heller et lukket område/bane der du virkelig kan teste ut både sykkel og egne skills, istedet for å kjøre idiot på offentlig vei. (det ender ofte med alvorlig ulykke - som statistikken viser) Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 "Den andre tralla viste feil", ja. Klassisk unnskyldning i rettsvesenet, det, med omtrent en snøballs sjanse i helvete for å slå gjennom. Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 10. august 2013 Forfatter Del Skrevet 10. august 2013 (endret) "Den andre tralla viste feil", ja. Klassisk unnskyldning i rettsvesenet, det, med omtrent en snøballs sjanse i helvete for å slå gjennom. Får se da, har kjørt den på en annen tralle nå, og fikk "riktige" resultater der. Greia er at dem kommer til å måle med en annen sykkel på den andre tralla, så finner dem sikkert ut at den viste riktig, men da skal jeg nekte og si at dem fiklet på den når min var på. Gir meg ikke så lett. Endret 10. august 2013 av Kurio Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Får se da, har kjørt den på en annen tralle nå, og fikk "riktige" resultater der. Greia er at dem kommer til å måle med en annen sykkel på den andre tralla, så finner dem sikkert ut at den viste riktig, men da skal jeg nekte og si at dem fiklet på den når min var på. Gir meg ikke så lett. Keen på å vite hva som skjedde jeg Får se da, har kjørt den på en annen tralle nå, og fikk "riktige" resultater der. Greia er at dem kommer til å måle med en annen sykkel på den andre tralla, så finner dem sikkert ut at den viste riktig, men da skal jeg nekte og si at dem fiklet på den når min var på. Gir meg ikke så lett. Keen på å vite hva som skjedde jeg Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Nei, men nå er det vell strengt tatt vanskelig å holde seg i 100 over alt når du har så ekstremt mye mer å gi på. Men skal bruke hodet fremover og ikke kjøre i 100 og helvete i en sone som er farlig med den farten. Med unntak av hva slags hastigheter speedometeret viste når jeg fikk ta noen piruetter på en stor, åpen og privateid plass, så greide jeg fint å holde meg i maksimalt 100km/t når jeg fikk prøve en bil med lovlige 700-800hk. Så jo, det er faktisk uhorvelig lett å holde seg om man bare prøver. Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 24. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2013 Keen på å vite hva som skjedde jeg Keen på å vite hva som skjedde jeg Ingenting skjedde utenom det som har blitt fortalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå