Kharan Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Det ser unektelig lovende ut. 1 Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 For lang trailer. Ble faktisk lei halvveis, noe jeg aldri hadde trodd jeg skulle bli. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Syns traileren hadde passende lengde jeg. Kan hende denne spilltypen ikke er noe for deg. Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Kanskje spillet er gøy men jeg ikke likte traileren? Kanskje det, kanskje. Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Endelig! Mye nytt. Håper fremdeles spillet blir like modbart som forgjengerne. Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Man er nødt til å fly rundt i "Pride of Albion"-skipet, samt noen radiostyrte droner; mens NPCer får kose seg i store krigsskip. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Jeg vil stå på brua til et av de store skipene og kommandere flåten min jeg. Ikke sitte i et knøttlite skip og skyte.. Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Modding will definitely be easier than it was in previous games, largely due to the improved readability of the files and the work we've done to make sure that adding and modifying files is easier to achieve, but I can't promise that everything will have really obvious filenames. There are various reasons for this depending on the context, but the majority of files do have names that are more understandable than in previous games. Høres lovende ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå