Niklasp Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Slik ser det ut første gang du får din konsoll.Her pakker han opp Xbox One Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Microsoft er veldig flike til å lage skryte videoer av produktene sine. 1 Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 kommer disse day one maskinene i butikk i Norge, eller blir den kun til de som bestille tidlig via Microsoft sine sider tro? Lenke til kommentar
ZweiNor Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 kommer disse day one maskinene i butikk i Norge, eller blir den kun til de som bestille tidlig via Microsoft sine sider tro? Ifølge xbox.no så skal den visst kunne fåes tak i hos div. forhandlere, blant annet Elkjøp, Expert komplett og gamestop. Lenke til kommentar
wavin Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Da ble det hodesett med i boksen! Blir nok mer liv en på PS4 i starten da ja. Lenke til kommentar
gholie Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Da ble det hodesett med i boksen! Blir nok mer liv en på PS4 i starten da ja. Følger med på PS4 og. =) Eg er egentleg usikker på om dette er ein god eller dårleg ting mtp. modenheita til relativt mangen konsollgamers. Anyways, skal ikkje benekte at eg er av dei få som likar utseendet på boksen. Og så følger det med klistremerker! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 (endret) Liker designet veldig, det ser ut som en genistrek. Jeg kan selv ikke annet enn å elske grunnformer, noe denne konsollen representerer: en firkant, eller kvadrat etter hvordan man det på det. Microsoft er veldig flike til å lage skryte videoer av produktene sine. Må innrømme jeg likte det totalt. Endret 9. august 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Lostfields Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 En ting som er negativt, er dybden på denne derre kinect, min tv som stikker 3-4 cm ut fra veggen kommer til å se innmari rar ut med den derre murklossen på toppen. Og, hvorfor er ikke strømforsyningen inni boksen, de burde vel fått plass til den? Lenke til kommentar
Bjørn Olsen Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Her er det bare å glede seg! Jeg gleder meg iallefall STORT til nye og bedre Xbox ONE med alt det innebærer. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Jeg liker forsåvidt hvordan ting ser ut, men herregud til cringeworthy måte han fyren prata om produktet på. Lenke til kommentar
wavin Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Følger med på PS4 og. =) Eg er egentleg usikker på om dette er ein god eller dårleg ting mtp. modenheita til relativt mangen konsollgamers. Anyways, skal ikkje benekte at eg er av dei få som likar utseendet på boksen. Og så følger det med klistremerker! Aha, visste ikke at det var med på PS4. Takk skal du ha. Jeg og liker designet på boksen, faktisk. Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Strømforsynng på størrelse med en fraktcontainer. Når skal de lære? Det er noe dritt å plassere den, for den har en fast lengde fra maskinen. Hatet xbox 360 for akkurat det, og så gjør de det samme igjen grrr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg