879897 Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 For noen uker siden møtte jeg en veldig, veldig kjekk mann på en lokal fest. På dette tidspunktet hadde jeg kjæreste så det ble aldri noe mer enn flørting. Han var veldig interessert og ville ha meg med hjem. Det ble jeg selvfølgelig ikke. I ettertid har jeg tenkt masse på denne mannen. Det var bare noe som klikket mellom oss. Tre uker etter festen tok han kontakt med meg på facebook. Han er en god venn av min søster og hennes mann så vi var derfor venner på face. Han beklagde oppførselen sin på festen og håpet at han ikke hadde lagd noe problemer mellom meg og min kjæreste. Slik begynte praten og senere flørten. Vi startet å sende masse meldinger og senere ble jeg singel. Han ville møte meg igjen, men det passet aldri. Senere møtte jeg han på en festival. Jeg var litt nervøs og det endte med at jeg var ganske så beruset når jeg møtte han. Han var edru pga jobb neste dag. Vi snakket om oss og flørtet en del, det hele endte i ett kyss. Neste dag var jeg ganske skuffa over at jeg hadde klart å bli så full. Var ganske flau over hvordan jeg hadde oppført meg. Festivalen varte over flere dager så planen var å møte han neste dag, men han tok aldri kontakt. og jeg møtte han ikke. Jeg var ganske skuffa og tenkte at nå var løpe kjørt. Vi sendte kun ett få meldinger der det ente med at han sa jeg var for ung. Jeg er 19 han er 22. Jeg ble ganske såret å prøvde å glemme han. Så en uke senere møttes vi på bursdagsfest til min søster. Han beklagde at han ikke møtte meg på utkant og forklarte at når han sa jeg var for ung var det kun en unnskyldning, fordi han skal nemlig flytte til en annen by. Det ble mye snakking om oss. Flørting og roting ble det også, senere sengen. Sexen gikk over al forventning! Senere på kvelden kysset han meg foran alle vennene sine og det virket som vi var ett par. I ettertid har vi snakket sammen på face. Han bor ett stykke fra meg så er vanskelig å møtes. Men for noen dager siden var han nært der jeg bodde. Han tok kontakt å spurte om han kunne komme til meg . Den dagen han vill passet ikke for meg, og den dagen jeg ville ha han her passet ikke for han. Nå har vi ikke snakket noe særlig etter det og jeg vil sååå gjerne møte han før han flytter! han er så deilig! Han har til og med sakt at jeg var veldig god den natten vi var sammen. Er han interessert? For jeg har så lyst å bare sende en melding der jeg spør, kan ikke du komme til meg i helgen da?? Er så redd for å bli avvist eller at jeg virker for masete. Men er nok han som har tatt kontakt flest ganger. Ble veldig mye her nå, men jeg blir gal av dette her!!!! Kommer jeg til å bli avvist? Lenke til kommentar
falsetto Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Virker jo som du har svaret allerede. Han skal flytte, det kan (aldri) bli noe mellom dere to. I så fall er det et knull for en kveld. Spør du meg om han vil knulle med deg før han flytter? For det vil han sannsynligvis. 4 Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Virker jo som du har svaret allerede. Han skal flytte, det kan (aldri) bli noe mellom dere to. Og kva i all verden skal det bety? Er det følelser til stede betyr avstand ingenting. Tils TS, kjør på, du har ingenting å tape. Det værste som kan skje er at det ikkje blir noe, men det blir det helt sikkert ikkje uansett om du ikkje tar kontakt...... 1 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Virker som han liker de som er lett på tråden, så han vil nok svare for flere knull.. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Og kva i all verden skal det bety? Er det følelser til stede betyr avstand ingenting. Det er riktig, men det høres ut som denne karen ikke er interessert i noe kjæresteforhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå