Gå til innhold

De essensielle appene

Anbefalte innlegg

Hei

I dag fikk jeg min nye samsung Galaxy S4.

Dette er min første smarttelefon, heldigvis er jeg dog ganske flink til å lære meg sånne ting. Det kom masse apper o.l. med på telefonen fra før av, så jeg lurer på om det er noen her som kan forklare meg om det er noen apper som jeg må ha? For jeg planla å slette alle sammen for å slippe alt det rotet som fulgte med på mobilen min :p

Det jeg mener er vel: Er det noen apper som jeg må ha for at telefonen skal funke?

Endret av Perrern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå var det vel egentlig ikke i den forstand jeg mente må ha apper. Det jeg mente var at når jeg kjøpe mobilen nå så fulgte det med masse masse programmer, sånn som ChatON, flipboard, galleri, google talk, historie album, play musikk, s health, WatchON etc. Apper som fulgte med. Hvem av de er det jeg må ha for at mobilen skal funke og hvem kan jeg slette? Vil nemlig helst at min smartphone opplevelse skal starte så ren som mulig :)

Lenke til kommentar

Ok, får deaktivere dem da. Det er vel ikke noen som vil føre til at mobilen slutter å funke hvis jeg deaktiverer dem?

Beklager for teite spørsmål :p

Nei, jeg har deaktivert nesten alt av det dritet selv :p

Bruker du en tredjeparts launcher som f. eks. GO Launcher EX så vil du få mulighet til å skjule appene fra lista, men de ligger fremdeles der i bakgrunnen....så å deaktivere de er det beste :)

Endret av TMB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...