poilades Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Har lett lenge og sett på dei forskjellige produsentane. Men eg sitter igjen litt forvirra. Kva skal eg egentlig velge? Har satt av ein budsjett på ca 6000,- Men eg klarer ikkje å bestemme meg kva eg skal svi dei av på. :-? Kva ville dere ha brukt penga på...? :o Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Canon Powershot G3 er et meget bra kamera til en prislapp på like under kr 5000,- Dessuten er det mulig å få tak i såvel vidvinkel- som teleconverter, hvis man skulle ønske det. Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Hva er du ute etter? Mye zoom, mange megapixler, manueller funksjoner, god macromodus, dreibar skjerm, muligheter for ekstern blitz, videomodus, hendig størrelse? Det finnes etterhvert så mange kameraer i prisklassen 5-7000 at du først må finne ut hva du vil bruke kameraet til før det er noe vits i å spørre noen om tips til hva som er det beste kameraet for deg. Er langt på vei enig med skarsk, men jeg har ingen forutsetninger for å vite om G3 er for stort for ditt formål eller om det har for liten zoom etc.. Mvh Kjetil Lenke til kommentar
Euroboy_bgo Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Enig med både svaret til rotekaizer og skarsk, men tenkt litt etter hva du skal bruke det til. Har du behov for et bra bilderedigeringsprogram i tillegg...innenfor budsjettet ditt ? Etter min mening kan du trygt lete etter kameraer utenfor den harde kjerne ( Canon, Nikon m.m. ) som er relativt høyt prises. Ta en titt på det nye Fujifilm Finepix S5000 som er omtalt på AForums side. Knallkamera med mange avanserte funksjoner.....og antagelig av meget god kvalitet. M.a.o. mye for pengene Lykke til ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå