sore Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Corsair har fjernet en viktig del, men det gjør ingenting.Test: Corsair Vengeance K65 Compact Lenke til kommentar
johanf Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Bra pris, men jeg vil fortsatt belyse mangelen på norsk tastaturlayout, og heller peke i retning av Filco (eller andre produsenter) hvor dette faktisk finnes. Jeg har et 10-keyless Filco-tastatur med brune brytere. Angrer ikke et sekund på det kjøpet, selv om det koster en 500-lapp mer. Tastatur: http://www.keyboardco.com/keyboard/swedish-finnish-filco-majestouch-2-tenkeyless-nkr-tactile-action-keyboard.asp Norske/Danske keycaps: http://www.keyboardco.com/product/filco-danish-and-norwegian-part-keyset-and-key-puller.asp 3 Lenke til kommentar
Bruvva91 Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Hva er i andre enden av den fete kabelen med rødt flettetrekk øverst i hovedbildet? Lenke til kommentar
GriffPardon Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 WOW! That's a low price! Lenke til kommentar
sore Skrevet 8. august 2013 Forfatter Del Skrevet 8. august 2013 Hva er i andre enden av den fete kabelen med rødt flettetrekk øverst i hovedbildet? Creative Sound Blaster Tactic 3D Rage http://www.hardware.no/artikler/test-creative-sound-blaster-tactic-3d-rage/133645 Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Uff sikkert bra tastatur.. men uten numbpad klarer jeg meg ikke ass:/ 2 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Uff sikkert bra tastatur.. men uten numbpad klarer jeg meg ikke ass:/ Hva bruker du numpad til? Jeg trodde det skulle bli et slit uten, men klarer meg helt fint. Det finnes visst talltaster mellom bokstavene og F-tastene uansett! 1 Lenke til kommentar
Slaps Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Bra pris, men jeg vil fortsatt belyse mangelen på norsk tastaturlayout, og heller peke i retning av Filco (eller andre produsenter) hvor dette faktisk finnes. Jeg har et 10-keyless Filco-tastatur med brune brytere. Angrer ikke et sekund på det kjøpet, selv om det koster en 500-lapp mer.Tastatur: http://www.keyboardco.com/keyboard/swedish-finnish-filco-majestouch-2-tenkeyless-nkr-tactile-action-keyboard.aspNorske/Danske keycaps: http://www.keyboardco.com/product/filco-danish-and-norwegian-part-keyset-and-key-puller.asp Har filcoen selv med røde switcher i svensk layout, men 125 kr for æøå er det ikke verdt.. xD Lenke til kommentar
johanf Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 125,- er lommerusk, og de ekstra £6 jeg betalte når jeg bestilte, var verdt det i seg selv. 2 Lenke til kommentar
Vodoking Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Hei hei. Lurte bare litt kjapt. Hvor kan jeg få tak i disse "o-ringene"? Har K60 og er fornøyd men litt mye støy til tider. Tusen takk. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Gud bedre, det der var stygt. Håper virkelig det ser bedre ut i real life, for jeg blir direkte deprimert av at det der er hva produsentene ønsker å lage for tiden. Æøå er ikke verd 125 kroner? Jeg betaler glatt 500 kroner for å slippe å ha de fæle "nordiske" bokstavsalatene i stedet for rene, ordentlige æøå-taster. Også det der med fargede AWSD-taster. En hvilken som helst gamer trenger da ikke å få anvist hvor de tastene er? En som ikke er gamer vil vel ikke ha anvist hvor de tastene er? Vanskelig å se på det som annet enn en jippo. Og da, en jippo som gjør at tastaturet blir støggere. Nei takk, venter heller på neste trend i tastatur-design. Hw.no, glem nå ikke helt av å sette av rom til å vurdere produkter også utenfor det smale gamer-segmentet. Jeg skjønner dere liker dette, men det finnes andre retninger enn hardcore gamingutstyr. 2 Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Uff sikkert bra tastatur.. men uten numbpad klarer jeg meg ikke ass:/ Eneste jeg savner med num-paden er den alternative enter-tasten. Ellers er det mye mer praktisk uten. Musa kan bevege seg fritt uten å dulte borti et svært monstertastatur. Lenke til kommentar
sore Skrevet 9. august 2013 Forfatter Del Skrevet 9. august 2013 Hei hei. Lurte bare litt kjapt. Hvor kan jeg få tak i disse "o-ringene"? Har K60 og er fornøyd men litt mye støy til tider. Tusen takk. Du kan kjøpe fra WASD Keyboards, eller ta en tur på Biltema eller lignende. O-ringene du finner i vanlige butikker er som regel av nitrilgummi og har en hardhet på 70A, noe som er en del hardere enn o-ringene fra WASD Keyboards som er av EPDM gummi med hardhet på 40A. De fleste vil nok foretrekke hardhet på under 50A, men 70A er etter min mening bedre enn ingenting. Jo mykere o-ringer, desto roligere blir tastaturet ditt. O-ringer av nitrilgummi har angivelig lettere for å bli tørre og sprekke, men vi vet egentlig ikke hvor lang tid dette vil ta i praksis. Vær oppmerksom på at o-ringer vil blokkere mye av bakgrunnsbelysningen. Sørnes 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Hva bruker du numpad til? Jeg trodde det skulle bli et slit uten, men klarer meg helt fint. Det finnes visst talltaster mellom bokstavene og F-tastene uansett! Det går jo mye fortere å taste tall på numpadden? AtW 1 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Ja, det går mye fortere å taste tall på numpadden. Dette, og de unødvendige touch-greiene er grunnen til at jeg foretrekker diNovo for Notebooks over diNovo edge. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Det går jo mye fortere å taste tall på numpadden? AtW Det gjør det, men jeg sitter ikke med tall hele dagen - det er stort sett bare når jeg betaler regninger jeg bruker tall, og da banner jeg litt når det kommer sabla lange KID-nummer, men ellers går det veldig greit. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Bra pris, men jeg vil fortsatt belyse mangelen på norsk tastaturlayout, og heller peke i retning av Filco (eller andre produsenter) hvor dette faktisk finnes. ... Men det er jo norsk tastaturlayout på bildene i testen? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Men det er jo norsk tastaturlayout på bildene i testen? Det er det ihvertfall ikke. Det er nordic layout på det tastaturet som er avbildet. 1 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Ok, my bad. Men uansett, jeg er veldig frista til å kjøpe det fra NetOnNet, men på bildene ser jeg det er et annet tastaturlayout på det enn nordic? Vet noen om det gjelder bare de på bildene, eller om det er faktisk det samme produktet som selges? Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Produktbilder er normalt fra fabrikken, og de gidder ofte ikke lage lokaliserte produktbilder. Men det er vanlig å spesifisere at det er norsk/nordisk tegnsett, og det mangler på dette produktet. En reel sjanse for at det er engelsk versjon. Det er en "spørsmål og svar"-kolonne på NetOnNet-produkter. Spør du der er det en sjanse for at noen svarer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå