Gå til innhold

Eposten i WP7.8 spammet med "OSX program oppdatertinger" ?

Gjest Slettet-qfohT7

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-qfohT7

Jeg hadde litt problemer med å forklare eksakt problem i topic her. Følgende skjer altså:

Alle endringer jeg gjør i "notatblokken" på laptopen min havner automatisk som en "epost" i innboksen på mobiltelefonen min!

Jeg bruker OSX på en Macbook, og når jeg da gjør noen endringer i "notes" appen med å f.eks bare endre på et notat, så går det en liten stund så havner endringen som en egen epost på mobilen. Mobilen min, kjører WP7.8 forøvrig, er linket opp til outlook.com eposten min, som igjen også leser av gmail addressen min i tillegg til min @live epost.

Har satt opp at den kun skal synkronisere epost, så skjønner ikke helt hvorfor slike ting skal dukke opp som epost. Laptopen er vel satt opp til å synkronisere alt mulig rart med iCould regner jeg med, calenderen min er ihvertfall synket med google

Ufattelig irriterende, og minst like merkelig. Noen som har en anelse om hva som skjer ?

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-qfohT7

Jeg endte med å slå av synkronisering i "notes" appen. Det medførte at alle notatene mine forsvant, så jeg måtte overføre de til "lokalt" først. Det gjør jo at notatene ikke dukker opp på iPad'en da, men det er ikke krise. Så jeg har vel klart å "løse" det på et vis nå :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...