Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 (endret) Jeg hadde litt problemer med å forklare eksakt problem i topic her. Følgende skjer altså: Alle endringer jeg gjør i "notatblokken" på laptopen min havner automatisk som en "epost" i innboksen på mobiltelefonen min! Jeg bruker OSX på en Macbook, og når jeg da gjør noen endringer i "notes" appen med å f.eks bare endre på et notat, så går det en liten stund så havner endringen som en egen epost på mobilen. Mobilen min, kjører WP7.8 forøvrig, er linket opp til outlook.com eposten min, som igjen også leser av gmail addressen min i tillegg til min @live epost. Har satt opp at den kun skal synkronisere epost, så skjønner ikke helt hvorfor slike ting skal dukke opp som epost. Laptopen er vel satt opp til å synkronisere alt mulig rart med iCould regner jeg med, calenderen min er ihvertfall synket med google Ufattelig irriterende, og minst like merkelig. Noen som har en anelse om hva som skjer ? Endret 8. august 2013 av Slettet-qfohT7 Lenke til kommentar
Miothehunk Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Ville startet med å lete etter innstillinger på icloud. Mulig det er huket av for videresending til epost? Jeg kjenner ikke IOS og mac, men minner om et tilsvarende problem jeg hadde med Windows en gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Jeg endte med å slå av synkronisering i "notes" appen. Det medførte at alle notatene mine forsvant, så jeg måtte overføre de til "lokalt" først. Det gjør jo at notatene ikke dukker opp på iPad'en da, men det er ikke krise. Så jeg har vel klart å "løse" det på et vis nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå